  • 1. Data: 2013-08-09 18:07:29
    Temat: Citi - generowanie wyciągów
    Od: Krzysiek <s...@h...pl>

    Przypomnijcie proszę jak Citi generuje wyciągi jeśli dzień zamknięcia
    przypada na sobotę, oraz czy jeśli jest to poniedziałek to istnieje
    niezerowa szansa, że zakupy tego dnia zdążyłby zaksięgować na wyciąg
    zamykany tego samego dnia?

  • 2. Data: 2013-08-09 18:30:31
    Temat: Re: Citi - generowanie wyciągów
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > przypada na sobotę, oraz czy jeśli jest to poniedziałek to istnieje
    > niezerowa szansa, że zakupy tego dnia zdążyłby zaksięgować na wyciąg

    1. Jeżeli dzień zamknięcia wyciągu przypada w sobotę, pod starym systemem
    Citi generował wyciąg z datą niedzielną. Trudno w 100% gwarantować, że nie
    uległo to zmianie.
    2. W przypadku transakcji bezgotówkowej w terminalu lub MOTOIO, nie
    istnieje.

  • 3. Data: 2013-08-09 18:35:47
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-08-09 18:07, Krzysiek pisze:
    > Przypomnijcie proszę jak Citi generuje wyciągi jeśli dzień zamknięcia
    > przypada na sobotę

    Mam dzień zamknięcia cyklu na 8. dzień, w czerwcu była to sobota i
    wyciąg wygenerowali chyba w niedzielę, bo w PDF jest: "Data wyciągu
    09.06.2013". A może generowali w nocy z niedzieli na poniedziałek z datą
    dnia zamkniętego czyli niedzielną?

    > szansa, że zakupy tego dnia zdążyłby zaksięgować na wyciąg
    > zamykany tego samego dnia?

    są raczej zerowe bo wyciągi generują w nocy, a transakcje rozliczają coś
    około południa.

  • 4. Data: 2013-08-09 19:20:37
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Użytkownik "osa" napisał

[...]

    Generowali w nocy z piątku na sobotę, z datą zamknięcia. Zawsze ostatniego
    dnia roboczego przed, nigdy po terminie. Kolejne rozliczenie w nocy z
    poniedziałku na wtorek. Weekendy mają wolne. Zakupy z ostatniego dnia, nawet
    roboczego, nigdy nie łapią się do rozliczenia.
    (member since 00)