  • 1. Data: 2013-08-09 09:35:37
    Temat: awaria systemu przelewy24 od wczoraj tj 08.08.2013
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Wygląda na to, że przelewy24 znowu leżą... Na ich stronie oczywiście cisza.

    Rzadko z tego pośrednika korzystam ale wydaje się że to większa amatorka niż czasami
    działający blue-cash.
    Tzn nawet jak już przelewy24 działały to ponad połowa moich transakcji kończyła się
    niepowodzeniem i często zawieszeniem całej transakcji na długi czas.

    Prawdopodobnie integracja tego czegoś ze sklepami jest lekko upośledzona i często
    ewentualne błędy nie są rozpoznawane przez sklepy przez co trzeba >mailowo< zgłaszać
    problemy do przelewy24 z prośbą o odblokowanie!

    Z PayU korzystam zdecydowanie częściej i jakoś dziwnie się składa że takich problemów
    nigdy nie miałem.
    A dzięki awarii systemu przelewy24 od wczoraj nie mogę zapłacić w 3 sklepach w
    których zrobiłem zakupy...

  • 2. Data: 2013-08-09 16:59:09
    Od: "Pawel U." <p...@n...pl>

    Użytkownik "az.anonim" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    problemów nigdy nie miałem.
    A dzięki awarii systemu przelewy24 od wczoraj nie mogę zapłacić w 3 sklepach

    Te Przelewy24 (Dialcom) leżały ale tylko na niekorzyść klienta - z zabraniem
    kasy z konta nie mieli żadnego problemu i zrobili to natychmiast. A na
    doładowanie z T-Mobile czekałem ponad 20 godzin. Już miałem napisaną
    reklamację nawet.
    Będę unikał ich w przyszłości. Szybciej i pewniej bez pośredników.

    Paweł