  • 21. Data: 2002-02-23 19:11:40
    Temat: Re: mBank, czyli pionier i lider wirtualnej bankowości
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 20 Feb 2002 14:45:33 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Ja nie mowie o roku 2001 ale o _idei_ wprowadzenia kart kredytowych. W
    >tym przez citi. Tutaj nie bylo _zadnej_ rewolucji.

    A przypadkiem taka idea nie dotyczyla wlasnie chargowek a nie
    kredytowek ?

    PS, w Pekao to chyba Maestro miales na mysli.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 22. Data: 2002-02-24 07:05:43
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 20 Feb 2002 14:06:26 +0100,
    osoba podpisana: <g...@p...onet.pl> <g...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > liczby klientow interentowych WBK - co jest oczywistym absurdem.
    > Nie wiem czy wiesz, ale Kseń -prezes BZ WBK powiedzial kiedys, ze liczba
    > rachunkow z dostepem przez interek (a bylo to w marcu, czy kwietniu 2001
    > podczas fuzji) PRZEKRACZA 200 tys.

    Ja mam KK z podglądem operacji przez sieć. Czy to też się liczy do owych
    200K ? Bo jeśli tak to jest to trochę naciągane porównanie.

    KJ

    --
    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

  • 23. Data: 2002-03-05 10:28:48
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Feb 23, 2002 at 08:11:40PM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    > A przypadkiem taka idea nie dotyczyla wlasnie chargowek a nie
    > kredytowek ?

    kredytowek.

    > PS, w Pekao to chyba Maestro miales na mysli.

    Kajam sie, pewnie masz racje.

    --

    --w

  • 24. Data: 2002-03-05 20:37:45
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 5 Mar 2002 11:28:48 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

> [...]
    hmm, a na jakiej podstawie tak myslisz ? Przeciez karty kredytowe od
    zawsze byly wydawane bez rachunkow i chyba pojawily sie przed
    debetowymi.
    A Citi na poczatku znany byl u nas wlasciwie wylacznie z kart
    kredytowych, o kontach malo kto wiedzia.

    A wlasnie chargowki mimo, ze wydawane sa do RORow to nie wymagaja
    polaczenia online z kontem.