  • 1. Data: 2002-02-19 23:00:33
    Temat: Re: lukas?
    Od: "minik" <m...@n...org>

    www.lukas.pl i pare watkow wczesniej

  • 2. Data: 2002-02-19 23:02:04
    Temat: lukas?
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

    wlasnie uznalem iz wyrzucam w bloto co krok przy wplacie ELIKSIREM na konto
    inteligo... w zwiazku z czym poczytalem troche ofert bankow i widze, ze
    interesowalby mnie z dostepem do bankomatow BZWBK (jest ich duzo i w
    korzystnych dla mnie miejscach) i w miare tanim przelewem. czyzby tylko
    Lukas byl zaprzyjazniony z BZWBK i mogl korzystac za friko z ich bankomatow?
    btw: ma tez bezplatne inne rzeczy /prowadzenie, karta, przelewy/ - co
    powiecie warto zalozyc? moze cos innego? aha.. jestem z wrocka wiec
    przydaloby sie zeby z 1. placowke w centrum mial ;)

  • 3. Data: 2002-02-20 14:54:38
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl> (Jaroslaw Andrzejewski)

    Wed, 20 Feb 2002 00:02:04 +0100, "czarny_kruk"
    <c...@s...pl> napisał(-a):

    >interesowalby mnie z dostepem do bankomatow BZWBK (jest ich duzo i w
    >korzystnych dla mnie miejscach) i w miare tanim przelewem. czyzby tylko
    >Lukas byl zaprzyjazniony z BZWBK i mogl korzystac za friko z ich bankomatow?

    tak

    >btw: ma tez bezplatne inne rzeczy /prowadzenie, karta, przelewy/ - co

    tak

    Ja mam eKonto i mi pasuje.

    --
    pozdrawiam,