  • 1. Data: 2002-02-19 21:30:09
    Temat: POMOCY!!!!
    Od: "Bilu" <b...@i...pl>

    Mam konto w inteligo. Od paru dni nie moge sie zalogowac do niego przez
    internet. Zadzwonilem wiec na infolinie i tam dostalem informacje ze moge
    miec zablokowane wejscia z mojego komputera na strony kodowane. Gdzie moge
    to sprawdzic. Zmienilem nawet przegladarke internetowa na nowsza 6.0 mam
    internet explorer. Moze ktos z was juz mial taki problem i wie co jest tego
    przyczyna? Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2002-02-19 22:00:56
    Temat: Re: POMOCY!!!!
    Od: "thorge" <t...@i...pl>

    Moze ktos z was juz mial taki problem i wie co jest tego
    > przyczyna? Z gory dziekuje.

    Prawdopodobnie ( ja tak mialem ) nie masz 128 bitowego SSL , ostatnio cos
    zmienili w Inteligo i nie moglem sie dostac do czesci SSl-owej, wyskakiwalo
    ze nie moze otworzyc strony. Pomoglo sciagniecie updata do IE.

    Pozdrawiam.
    thorge

  • 3. Data: 2002-02-19 22:06:37
    Od: "Bilu" <b...@i...pl>

> [...]
    wyskakiwalo
    > ze nie moze otworzyc strony. Pomoglo sciagniecie updata do IE.

    Mam 128 bitowego i nie wiem co sie z tym dziadem stało!

  • 4. Data: 2002-02-21 08:30:37
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    Użytkownik "Bilu" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > wyskakiwalo
    > Mam 128 bitowego i nie wiem co sie z tym dziadem stało!
    Proponuje instalacje opery. Inteligo chodzi na niej o wiele szybciej i
    bardziej niezawodnie. Poza tym to BARDZO dobra przegladarka :)
    Pozdrawiam
    Mav
    no SiG