  • 1. Data: 2002-02-19 21:06:30
    Temat: mbank jest nie konsekwentny!!!
    Od: "Robert B" <r...@d...agh.edu.pl>

    Na przełomie sierpnia i września zadzwoniła do mnie pani z mbanku i
    poinformowała, że wygrałem koszulkę polo. Ucieszyłem się bo jeszcze nigdy
    niczego nie wygrałem - dobra i koszulka. Konkurs nazywał się "Klub
    miliarderów". Schody zaczęly się później. Mniej więcej po miesiącu
    zaniepokojony opóźnieniem w dostawie mojej wygranej napisałem do mbanku i
    zapytałem się kiedy mogę się spodziewać nagrody. Odpowiedziano mi, po
    zakończeniu konkursu, czyli gdzieś w okolicy listopada. Niestety do stycznia
    nie otrzymałem niczego. Postanowiłem więc znów napisać. Wówczas
    odpowiedziano mi że nagrody bedą rozsyłane w terminie 45 dni od ukończenia
    konkursu a konkurs zakończył się 31.XII. Pomyślałem trudno i dalej czekałem.
    16.II napisałem kolejny email do mbanku a dzisiaj otrzymałem odpowiedz.
    Napisali mi, że nagrodę dostanę w ciągu 44 dni od daty poinformowania
    telefonicznie o nagrodzie, czyli według moich obliczeń do końca października
    2001.
    Czy ktoś z was grupowiczów miał podobne problemy? Co powinienem zrobić?

  • 2. Data: 2002-02-19 21:09:58
    Temat: Re: mbank jest nie konsekwentny!!!
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Co powinienem zrobić?

    Wybierz to co ci bardziej pasuje:
    1. zapomniec o koszulce
    2. czuc sie oszukanym

  • 3. Data: 2002-02-19 22:17:01
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Użytkownik "Robert B" <r...@d...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Na przełomie sierpnia i września zadzwoniła do mnie pani z mbanku i
    > poinformowała, że wygrałem koszulkę polo.
    [ciach]

    Gdyby to samo zrobil pewien inny e-bank to od razu bylby wrzask
    ze ow bank oszukuje a i byc moze ze okrada z nagrod... A tu, tu
    mBank jest "niekonsekwentny" ... dobre sobie...

    [ciach]
    > Co powinienem zrobić?
    Hm, masz wybor:
    1. zapomniec o nagrodzie
    2. poczuc sie oszukanym

  • 4. Data: 2002-02-19 22:19:38
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Gdyby to samo zrobil pewien inny e-bank to od razu bylby wrzask
    > ze ow bank oszukuje a i byc moze ze okrada z nagrod... A tu, tu
    > mBank jest "niekonsekwentny" ... dobre sobie...

    Podpisuje sie jak okno u was szerokie i wysokie =)

  • 5. Data: 2002-02-19 23:27:09
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "Robert B" <r...@d...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    >Co powinienem zrobić?

    :-))
    napisac maila na pbb - aby wszyscy wiedzieli - jaki ten mbank jest super

  • 6. Data: 2002-02-20 09:13:18
    Od: <m...@p...pl>

    > :-))
    > napisac maila na pbb - aby wszyscy wiedzieli - jaki ten mbank jest super

    a ja zastosuje czarny humor bo nie wiem ile masz lat:przysla Ci jak Ciebie juz
    na tym swiecie nie bedzie...
    Gdzies na sieci krazy jpeg z pieczecia zwrotna urzedu pocztowego i adnotacja:
    "Klient w dalszym ciagu nie zyje"...

    z ta koszulka to drobiazg niby ale jednak zasady sa zasadami...

  • 7. Data: 2002-02-20 12:11:42
    Od: "gantek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    października
    > 2001.
    > Czy ktoś z was grupowiczów miał podobne problemy? Co powinienem zrobić?

    Ja w tym samym konkursie ponoć wygrałem kubek z limitowanej serii Mbanku i
    podobnie jak Ty do dzisiaj nie otrzymałem go.

    Pozdrawiam JP

  • 8. Data: 2002-02-20 15:06:35
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    W konkursie "Zulu Safari" pierwotnie nie wygrałam nic, choć po reklamacji
    przyznali mi "w drodze wyjątku" portfel. Do dzisiaj cisza.
    Pozdrawiam
    Kate
    P.S. Ale z konta i tak jestem zadowolona.

  • 9. Data: 2002-02-25 12:55:41
    Od: Boleslaw Proust <b...@i...pl>

    gantek pisze:

    >Ja w tym samym konkursie ponoć wygrałem kubek z limitowanej serii Mbanku i
    >podobnie jak Ty do dzisiaj nie otrzymałem go.

    dla rownowagi: promocyjny plecak z LGnet jakos nigdy do mnie nie
    dotarl, mbank nie jest wiec odosobniony :-)