  • 1. Data: 2002-02-20 01:36:52
    Temat: Re: Karty w Grecji i Jugosławii
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    Użytkownik <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...

    > A może warto wyrobić Maestro (np. Inegrum) albo inną tanią

    Mialem Maestro (Pekao) w Grecji i z placeniem w sklepach byl problem.
    Nigdzie nie udalo mi sie zaplacic:((
    Za to wyjmowalem pieniadze w kazdym bankomacie:))

    milego dnia

    Kroko

  • 2. Data: 2002-02-22 17:02:29
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kroko" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mialem Maestro (Pekao) w Grecji i z placeniem w sklepach byl problem.
    > Nigdzie nie udalo mi sie zaplacic:((
    > Za to wyjmowalem pieniadze w kazdym bankomacie:))

    Mam doswiadczenia z greckich wysepek sprzed 3 lat. W większości knajpek
    imprintery, a więc tylko karty wypukłe. Rozliczenie wrzesniowych transakcji
    z tych wysepek dotarło w grudniu i styczniu. Z visą nie było żadnych
    problemów, także w marketach.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl