  • 11. Data: 2006-07-14 11:06:46
    Temat: Re: mBank - czas reakcji
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > Konto w mbanku zakładałem tydzień, potem kilka dni czekałem na kartę.
    Debet
    > załatwiony w tydzień.

    To ja (dla rownowagi) powiem ze konto mBiznes otworzylo sie (z pelna
    funkcjonalnoscia) po 2 miesiacach i kilkuset zlotych wydanych na polaczenia
    telefoniczne (komorkowe, nie mam stacjonarnego), a wniosek zlozony w
    mKiosku.

    marp

  • 12. Data: 2006-07-14 11:22:23
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jestem
    > Dlatego
    > (Karta
    > otwarty
    > Bank jest popularny, nie wyrabiają się. Dziennie zakładają kilkaset kont a
    > na grupie co 2 tygodnie pojawia się jeden niezadowolony.
    > Konto w mbanku zakładałem tydzień, potem kilka dni czekałem na kartę.
    > Debet załatwiony w tydzień.
    > Tomek

    dziennie kilkaset kont?? To w miesiąc... 7tys kont im przybywa?

    R.

  • 13. Data: 2006-07-14 12:26:08
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Robert.I" wrote in message

    > Czegoś nie rozumiem. Cholera, kanał elektroniczny (internet) powinien
    > USPRAWNIAĆ działania, a nie je opóźniać... Czy tak jest wszędzie?

    i usprawnia! tylko jak to w Polsce trzeba co swoje, poganiać i kontrolować
    co i jak
    najgorsze jest to że banki wiedząc o boomie składania wniosków kredytowych
    a zwłaszcza mieszkaniowych, hipotecznych w tym okresie
    - puściły na urlopy "mało wiedzących załatwiaczy wniosków". No i ta reszta
    co pozostała nie wyrabia się :-)

    Mirek
    ==> http://kredytbankowy.com

  • 14. Data: 2006-07-14 13:21:14
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > dziennie kilkaset kont?? To w miesiąc... 7tys kont im przybywa?
    >
    > R.

    Nie wiem ile dokładnie. Podejrzewam, że mbank ma kilkadziesiąt tysięcy
    wniosków miesięcznie.
    Dla citibanku z 4 agencji w polsce spływa miesięcznie 3-4 tysiące wniosków o
    karty kredytowe. W "sezonie" tylko z Sopotu szło nawet do 1500 wniosków m-c.
    I to tylko agencje, tylko karty kredytowe. Do tego dochodzą oddziały,
    wnioski przez internet.

    Tomek