    From: "Robert.I" <_...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - czas reakcji
    Date: Fri, 14 Jul 2006 11:09:56 +0200

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e97mlk$l8g$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Potrafisz rozwinąć tą nieudolną wypowiedź ?
    > Tomek

    Zaczynam się zastanawiać nad sensownością wypowidzi przed-przedmówcy...

    Właśnie w banku powiedziano mi że niepotrzebnie składałem wniosek przez
    internet, bo gdybym złożył w banku, to do dwóch tygodni by to wszystko
    zajęło... a tak 2tyg czekam na jakiegoś poronionego Agenta.

    Czegoś nie rozumiem. Cholera, kanał elektroniczny (internet) powinien
    USPRAWNIAĆ działania, a nie je opóźniać... Czy tak jest wszędzie? Nie jestem
    zainteresowany odwiedzaniem banków, chcę wszystko załatwiać zdalnie. Dlatego
    m.in. zdecydowałem się na mbank, ale jeśli ktoś da mi lepszy agument (Karta
    Kredytowa + możliwości lokowania oszczędności w Fundusze) to jestem otwarty
    na perswazję...

    Robert