  • 1. Data: 2004-07-07 10:56:28
    Temat: Mbank - Euronet, czy to nie normalne złodziejstwo ??
    Od: "Cubol" <cubol@_nospam.poczta.onet.pl>

    Witam...

    Od jakiegoś czasu w sieci Euronet klienci mBanku mogą sprawdzić saldo
    swojego konta (bez wypłacania pieniędzy)...tylko że mBank pobiera za to
    opłatę 1 zł...
    To zwykłe złodziejstwo jak dla mnie... ! Jeszcze nie widziałem żeby jakiś
    bank pobierał opłaty za to że sprawdzam saldo swojego konta w bankomacie....

    Pozdr

    Cubol (na szczęście klient innego banku ;) )

  • 2. Data: 2004-07-07 10:59:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Cubol <cubol@_nospam.poczta.onet.pl> wrote:
    > To zwykłe złodziejstwo jak dla mnie... ! Jeszcze nie widziałem żeby
    > jakiś bank pobierał opłaty za to że sprawdzam saldo swojego konta w
    > bankomacie....

    1) malo widziales
    2) mozesz skorzystac z darmowego WAPu lub SMSa.

    Oczywiscie - lepiej byloby zeby bylo za free, ale z dwojga zlego - nie ma
    uslugi i jest usluga, ale platna - chyba lepsze to drugie?

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-07 11:01:28
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Cubol napisał:

> [...]
    > bank pobierał opłaty za to że sprawdzam saldo swojego konta w bankomacie....

    Konto LUKAS - Sprawdzenie w macie BZWBK 0,50 PLN

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 4. Data: 2004-07-07 11:02:18
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    Jeszcze nie widziałem żeby jakiś
    > bank pobierał opłaty za to że sprawdzam saldo swojego konta w
    bankomacie....

    Mało widziałeś. 4 lata tem gdy byłem klientem WBK, taka usługa kosztowała
    50gr.

  • 5. Data: 2004-07-07 11:06:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Cubol (na szczęście klient innego banku ;) )

    To jest najlepsze ;-) Jaki Ty troskliwy jesteś, że aż zakładasz wątek ze
    słowem "złodziejstwo" w temacie, skoro nawet w tym banku konta nie masz
    ;-)))) A może zdradzisz gdzie masz konto? To może ktoś Ci napisze, która
    opłata z toip tego banku jest "złodziejska" ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-07-07 11:08:42
    Od: Maciej Frączek <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cubol" <cubol@_nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > To zwykłe złodziejstwo jak dla mnie... !

    ROTFL

    --
    maciej

  • 7. Data: 2004-07-07 11:18:44
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]

    > To zwykłe złodziejstwo jak dla mnie... ! Jeszcze nie widziałem żeby jakiś
    > bank pobierał opłaty za to że sprawdzam saldo swojego konta w

    No to prawda !! To sie nadaje do Rzecznika Praw Dziecka normalnie !!

    uklony, marekz

  • 8. Data: 2004-07-07 11:23:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MarekZ <m...@w...irc.pl> wrote:
    > No to prawda !! To sie nadaje do Rzecznika Praw Dziecka normalnie !!

    a nie - po prostu tak tam grzeje mu w miejscu pracy, ze pozniej pisze to co
    pisze ;)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 9. Data: 2004-07-07 11:30:20
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > a nie - po prostu tak tam grzeje mu w miejscu pracy, ze pozniej pisze to
    co
    > pisze ;)

    I nawet nie podał namiarów na dealera, który mu sprzedał ten stuff ;)

  • 10. Data: 2004-07-07 11:31:07
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > I nawet nie podał namiarów na dealera, który mu sprzedał ten stuff ;)

    a po tresci wypowiedzi widac, ze towar pierwsza klasa ;-)

    kursor