  • 1. Data: 2004-07-07 09:45:30
    Temat: KONKURS Lukas Banku i PRnews.pl
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Nie wiem czy zauwazyliscie :)
    http://lukas.prnews.pl

    do wygrania ekspres cisnieniowy i 20 brylokow do kluczy z latarkami.

    Konkurs jest latwy - wystarczy znalezc wszystkie kubeczki kawy rozsiane po
    placowce Lukasa.

    A wszystko - z okazji przekroczenia pulapu 1000 subskrybentow newslettera na
    PRnews.pl :)

    Serdecznie zapraszam!

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-07-07 10:03:29
    Temat: Re: KONKURS Lukas Banku i PRnews.pl
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Konkurs jest latwy - wystarczy znalezc wszystkie kubeczki kawy rozsiane po
    > placowce Lukasa.

    AMra - jak to się stało, że nie wygrałem poprzedniego konkursu ? ? ? ;)
    Przecież wymyśliłem takie piękne zastosowanie ;)

    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 3. Data: 2004-07-07 19:20:23
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Stasio Podróżnik napisał:
    > Amra - jak to się stało, że nie wygrałem poprzedniego konkursu ? ? ? ;)
    > Przecież wymyśliłem takie piękne zastosowanie ;)

    Buehehehe ;)

  • 4. Data: 2004-07-09 02:29:16
    Od: n...@o...pl

    > Nie wiem czy zauwazyliscie :)
    > http://lukas.prnews.pl
    >
    > do wygrania ekspres cisnieniowy i 20 brylokow do kluczy z latarkami.

    nie dziala
    :(

    nzsnnw

  • 5. Data: 2004-07-09 07:14:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> wrote:
    > nie dziala
    > :(

    Sprobuj jeszcze raz - moze home.pl cos nawalilo o tej 4tej? :) Teraz dziala

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 6. Data: 2004-07-09 09:19:09
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ccggou$c3a$1@news.onet.pl...

    > Konkurs jest latwy - wystarczy znalezc wszystkie kubeczki kawy rozsiane po
    > placowce Lukasa.

    no dobrze..
    to ILE jest tych kubeczków:)??

    ;)
    Pozdrawiam
    Karolina

  • 7. Data: 2004-07-09 10:00:22
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 9 Jul 2004 11:19:09 +0200, "Karolcia"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

    >no dobrze..
    >to ILE jest tych kubeczków:)??
    9 :o

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 8. Data: 2004-07-09 17:09:50
    Od: "AruBuru" <a...@r...ats.pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    > 9 :o
    >
    > WAM

    ja miałem 12

    AruBuru

  • 9. Data: 2004-07-09 19:02:07
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "AruBuru" <a...@r...ats.pl> napisał w wiadomości

    > ja miałem 12

    A jesteś pewien że wypatrzyłeś wszytskie? :-)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-07-09 20:04:08
    Od: n...@o...pl

    > A jesteś pewien że wypatrzyłeś wszytskie? :-)

    Witam!
    A skąd je braliście? Ja mam ustawiony panel LCD na maks kontrast i jasność i
    wtedy widzę wszystkie kubeczki po ciemku bez latarki. Wypatrywałem ja, żona,
    brat i bratowa. Każdy z nas wysłał zgłosznie tylko ośmiu kubków. Skąd
    mieliście ich tak dużo?!

    nzsnnw