  • 1. Data: 2004-07-07 09:03:13
    Temat: [Lukas[ Youd don't exist. Go away. ;-)
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Dziś po zalogowaniu się do lukasa dostałem komunikat "Brak klienta o
    podanym identyfikatorze".

    Tez tak macie ? :-)

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 2. Data: 2004-07-07 09:06:02
    Temat: Re: [Lukas[ Youd don't exist. Go away. ;-)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dziś po zalogowaniu się do lukasa dostałem komunikat "Brak klienta o
    > podanym identyfikatorze".
    >
    > Tez tak macie ? :-)

    Nie - u mnie po staremu ;-))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-07-07 09:27:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Nie - u mnie po staremu ;-))

    Znaczy nie działa ? :>

  • 4. Data: 2004-07-07 09:28:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Znaczy nie działa ? :>

    Znaczy się istnieję (according to Lukas ;-)))))

  • 5. Data: 2004-07-10 08:38:04
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Dziś po zalogowaniu się do lukasa dostałem komunikat "Brak klienta o
    > podanym identyfikatorze".
    >
    > Tez tak macie ? :-)
    >
    > KJ

    A okazało się, ze gdzieś na końcu do identyfikatora dopisałem sobie
    spację :-) i FF mi za każdym razem podpowiadał identyfikator ze spacją :-)

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl