  • 1. Data: 2002-02-06 07:11:18
    Temat: mBank brzytwy sie chwyta??? Czyli smrod w kiblu.
    Od: Krzysztof 'Szary' Kowalski <S...@p...onet.pl>

    Najpierw mBank ustanowil darmowe karty dla pelnomocnikow.
    Konsekwencja bylo ustanowienie pelnomocnikow z kartami.
    W miedzyczasie, w trakcie okresu waznosci kart, mBank zmienil
    te zasade.

    Pozniej mBank u s t a m i swych przedstawicieli (z pewnoscia maja
    to nagrane, gdyz rozmowa odbywala sie p o d c z a s) aktywacji
    karty, stwierdzil iz oplata bedzie pobierana w momencie aktywacji
    karty wiec odpowiedzialem, ze karty dla pelnomocnika NIE aktywuje.

    Pozniej mBank zauwazyl to zjawisko braku wplywow, i w trakcie gry
    z m i e n i l jej zasady: obciazyl klientow kartami nieaktywnymi
    oraz wydalil z siebie komunikat, ze bedzie obciazal za takie karty.

    Z a p o m n i a l natomiast stworzyc mechanizm rezygnacji z tych
    kart, ja bowiem nie zamawialem odnowienia karty dla pelnomocnika,
    i nie widze komunikatu jak to zrobic.

    No coz, etyka w bankowosci to jakby szukanie zapachow fiolkow w
    wiejskim wychodku.

    A tak sie ladnie zapowiadaly poczatki tego banku, dyskusje z
    klientami, wychodzenie naprzeciw ich zyczeniom...
    Wszystko ma swoj kres, tylko dlaczego tak szybki???

    --
    KK

  • 2. Data: 2002-02-06 07:36:44
    Temat: Re: mBank brzytwy sie chwyta??? Czyli smrod w kiblu.
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Krzysztof 'Szary' Kowalski" <S...@p...onet.pl> wrote in
    message news:h3l16uohrmq33jck7mth2p9peevtl1b35k@4ax.com...

    > Z a p o m n i a l natomiast stworzyc mechanizm rezygnacji z tych
    > kart, ja bowiem nie zamawialem odnowienia karty dla pelnomocnika,
    > i nie widze komunikatu jak to zrobic.

    A dlaczego mial bys zamawiac wznowienie karty? Czytales regulamin:
    http://info.mbank.com.pl/regulamin_visaelectron.html
    #IX

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-02-06 08:05:35
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

> [...]
    > klientami, wychodzenie naprzeciw ich zyczeniom...
    > Wszystko ma swoj kres, tylko dlaczego tak szybki???

    Banki to nie Matka teresa z Kalkuty, tylko instytucje majace realizowac swoj
    statutowy cel, czyli nie robienie dobrze klientom (jak sie niektorym wydaje)
    tylko robienie dobrze sobie i udzialowcom. A szybki kres - przeciez kryzys
    jest, nie ?

  • 4. Data: 2002-02-06 08:21:51
    Od: Krzysztof 'Szary' Kowalski <S...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Feb 2002 09:05:35 +0100, "WaSyL" <w...@c...pl>
    wrote:

> [...]
    >tylko robienie dobrze sobie i udzialowcom. A szybki kres - przeciez kryzys

    A co ma kryzys wspolnego z faktem dezinformacji klientow? Jesli mnie
    informuje p r z e d s t a w i c i e l, ze NIE zabierze mi 15 zl.
    to gdy nastepnie zabierze, jest zwyczajnym bajzlem organizacyjnym,
    a nie bankiem ani Matka Teresa. Nie mowiac o pogarszajacej sie
    opinii.

    Zapominasz, ze 'swoj cel' zrealizuje wylacznie gdy 'zrobi dobrze
    klientowi', gdyz klient ma juz na szczescie mozliwosc wyboru.

    Albo inny fakt, regulaminowy: mBank zostawia sobie 45 dni na zmiane
    decyzji o kartach, a ile zostawil na zmiane decyzji emerytom majacym
    swe konta w mBanku (o ile potwierdzi sie wiesc o przyczynie braku
    emerytury - SYBIR)?

    Staraj sie jednak nie zapominac, ze gdzie jak gdzie, ale w
    kapitalizmie sa dwie wysoko umawiajace sie strony, jednostronna chec
    parcia do korzysci z nie liczeniem sie z partnerem jakby byla z
    poprzedniej epoki...

    Dla mnie naturalnym zachowaniem banku byloby przypomnienie faktow
    regulaminowych w momencie zmiany zasad gry, i to jest krok z
    dziedziny elegancji, dobrego wychowania, a nie statutowego celu.
    Tak sie zachowuje handlarz rzodkiewka, a nie powazna instytucja.

    Lichwa, panie dziejku, i nic wiecej. :-)))

    --
    KK

  • 5. Data: 2002-02-06 10:35:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zapominasz, ze 'swoj cel' zrealizuje wylacznie gdy 'zrobi dobrze
    > klientowi', gdyz klient ma juz na szczescie mozliwosc wyboru.

    W takim razie nie pozostaje ci nic innego jak zalozenie banku
    spoldzielczego, ktorego ty tez bedziesz wlascicielem ;) I wtedy - jak
    obetniwesz wszystkich bedziesz mial i tak i tak zarobek.
    No i ciekaw jestem w ktora srtone poszedlbys...