  • 1. Data: 2002-02-06 04:59:13
    Temat: idea, inteligo - polecenie zaplaty
    Od: "Radek G." <r...@w...pl>

    chcialem mamie ustawic polecenie zaplaty na moim koncie w inteligo, jednak
    po telefonie do idei dowiedzialem sie ze to niemozliwe...
    aktywacja jest mamy, konto moje, a wiec to samo nazwisko i adres. w boku
    powiedzieli, ze bank odrzuci takie zlecenie, bo polecenie zaplaty mozna
    ustawic tylko wtedy gdy wlasciciel telefonu i konta to ta sama osoba.
    co moge zrobic? w idei doradzili mi cesje umowy, a w inteligo zamkniecie
    konta i otwarcie nowego, wspolnego. paranoja!!!
    zetknal sie ktos z taka sytuacja?
    pzdr

    --
    #############
    r...@w...pl

  • 2. Data: 2002-02-06 09:31:36
    Temat: Re: idea, inteligo - polecenie zaplaty
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radek G."
    > powiedzieli, ze bank odrzuci takie zlecenie, bo polecenie zaplaty mozna
    > ustawic tylko wtedy gdy wlasciciel telefonu i konta to ta sama osoba.

    bzury gadaja. Zlecenia stale z innym platnikiem chodza od tely lat to
    dlaczego PZ mialyby nie chodzic.
    Mialem to samo z TPSA jedno PZ przyjeli bo w nazwie telefonu jestesmy oboje
    a drugie (gdzie wlascicielka jest tylko zona) zginelo. Zona poszla do BOKu
    w TPSA i robila pare podejsc tak ja zbywali.
    Ostatecznie powiedziala ze moje upowaznienie do obciazania PZ jej rachunku
    ona zostawia, czy sie im to podoba czy nie a jesli to odrzucą to prosi od
    odpowiedź na piśmie z uzuasadnieniem. Dopiero jak by miala taki papier
    moglibismy dalej udowadniać jakie matoły tam siedzą.
    W tej sytuacji powiedzieli żeby przyszła za 1/2 godziny - po zrobieniu
    zakupów poszła jeszcze raz i wszystko było załatwione - skonsultowali się w
    większym gronie i przyjęli.
    NIE DAJ SIE

    Poza tym idea miala rozsądny tryb załatwiania PZ - wlasciciel telefonu
    zamiawia upowaznienie do PZ telefonicznie, dostaje je z fakturą, jeden
    kawalek wysyla do banku drugi do idei - w tym ukladzie juz nie wlasciciel
    tylko ty jako platnik wysylasz w oba miejsca upowaznienie
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-02-06 17:43:05
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    Walcze juz z tym od jakiegos czasu.....
    NIC NIE ZROBISZ! ZADEN BANK CI TEGO NIE ZALATWI!
    Moze jedynie zlecenie stale, ale wtedy profitow nie dostaniesz...

    Pozdrawiam.
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-02-06 20:14:32
    Od: "Skandy" <s...@i...pl>

    A nie wystarczy Ci po prostu zrobienie przelewu??
    Wtedy piszesz ze jest oplacenie faktury vat numer itd i tyle. Wiem wiem
    cale 0,99 zaplaty!
    Zdrowko Skandy

  • 5. Data: 2002-02-07 02:43:24
    Od: "Radek G." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Skandy" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > A nie wystarczy Ci po prostu zrobienie przelewu??
    > Wtedy piszesz ze jest oplacenie faktury vat numer itd i tyle. Wiem wiem
    > cale 0,99 zaplaty!
    > Zdrowko Skandy

    gdybym chcial robic przelew, to robilbym z mbanku (free). mbank niestety nie
    realizuje polecenia zaplaty (direct debit), a to musi byc to, gdyz w idei
    premiuja to punktami profit.
    za pol roku konczy sie cyrograf. za 2500 pkt. profit i podpisanie umowy na
    dwa lata daja nowy telefon. licze na to ze beda dostepne albo 6310, albo
    t39m. ja juz zaczalem starania o zebranie tych 2500 pkt. (mam ok. 1500). za
    samo ustawienie polecenia zaplaty daja 550 pkt., dodatkowo za kazda oplacona
    w ten sposob fakture daja 50 pkt. + 1 pkt. za kazda zlotowke z faktury. 300
    pkt. co pol roku za staz w sieci. uffff.... to tyle
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-02-07 14:45:06
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > w ten sposob fakture daja 50 pkt. + 1 pkt. za kazda zlotowke z faktury.
    300
    > pkt. co pol roku za staz w sieci. uffff.... to tyle
    > pozdrawiam

    A tak BTW jak sie dowiedziec ile ma sie puntow w danej chwili???

  • 7. Data: 2002-02-07 14:46:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    juz wiem

    Aby sprawdzić stan konta Idea Profit, należy:

    Wysłać krótką wiadomość tekstową SMS pod numer 300 z komendą SALDO (w
    tekście SMS-a należy wpisać słowo SALDO). W formie krótkiej wiadomości
    tekstowej Uczestnik otrzyma informację, ile punktów znajduje się na jego
    koncie punktowym w Programie w dniu wysłania zapytania. Wysyłając pod ten
    sam numer (300) SMS-a z komendą OST, można uzyskać informację o ostatniej
    zmianie salda na koncie (liczba punktów ostatnio dodanych i/lub zdjętych z
    konta wraz z datą operacji).
    Zadzwonić pod numer programu *300 (z telefonu sieci Idea i NMT) lub +48 501
    400 300 z dowolnego telefonu, wybrać odpowiednią opcję w menu serwisu
    głosowego i, postępując zgodnie z nagraną instrukcją, sprawdzić stan konta.
    Pod numerem Programu jest możliwe sprawdzenie stanu konta również poprzez
    połączenie się z konsultantem Biura Obsługi Programu Idea Profit.

    --

    ------
    Amra the Freelancer