  • 1. Data: 2002-02-06 07:08:33
    Temat: Program VIP-er w PEKAO SA - kto jest dostawcą tego oprogramowania
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam i od razu zapytuję:
    Jaka firma dostarczyla (napisała) bankowi PEKAO SA oprogramowanie do
    zarządzania relacjami z klientami tzw. VIP-er?
    Proszę o odpowiedzi.

    Besi

  • 2. Data: 2002-02-06 14:53:05
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...
    > Witam i od razu zapytuję:
    > Jaka firma dostarczyla (napisała) bankowi PEKAO SA oprogramowanie do
    > zarządzania relacjami z klientami tzw. VIP-er?

    Nie wiem, ale niezle spaprala robote. Prze dwa miesiace nie byli w stanie
    wydac mi zadnej karty do rachunku. Ani do kasy ani do bankomatu.
    Zoltych kasowych im zabraklo i nie byli w stanie zrobic nowych. Wpis do
    sytemu, zeby przyslali mi Maestro, w tajemniczych okolicznosciach zginal z
    Tego sytemu.

    Wyjac od Pekao wlasne pieniadze nie jest latwo. Musieli sprawdzac
    autentycznosc mojego podpisu w archiwum....

    milego dnia

    Kroko

  • 3. Data: 2002-02-06 22:24:51
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam :)

    ktory to oddzial w Warszawie? Na Pl. Bankowym obsluga VIP jest super i nie
    ma sie do czego przyczepic.

    Ostatnio przyszedlem w sobote i chcialem:

    - puscic przelew na ktoras tam pozycje z TeleSerwisu
    - ale nie pamietalem pinu do zoltego IKM (jak sie uzywa raz na 3 miesiace)
    - chcialem zmienic kod do TeleSerwisu - ale patrz wyzej.

    Porownali podpisy z polecenia przelewu z karta wzorow podpisow, zaraz wydali
    IKM'a nowego, ustawilismy kod do TeleSerwisu (zautoryzowany moim nowym IKM i
    PINem nowym).

    Wszysto trwalo 30 minut - na tyle byl kwit w parkometrze wykupiony.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 4. Data: 2002-02-07 18:05:37
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    Witam,

    > ktory to oddzial w Warszawie? Na Pl. Bankowym obsluga VIP jest super i nie
    > ma sie do czego przyczepic.

    To jest filia X odzialu w W-wie Miedzylesiu. W tym banku VIPow najczesciej
    mozna spotkac w kolejce do zwyklego okienka. Wprawdzie jest specjalne
    pomieszczenie dla VIPow, ale osobisty doradca zawyczaj obsluguje zwykle
    bankowe okienko.

    Dopoki byla mila Pani, u ktorej zakladalem konto, to nie bylo cyrkow ze
    sprawdzaniem podpisu. (pozniej okazalo sie, ze dziki niej czekalem 2
    miesiace na Maestro). Jak przyszla nowa to juz wszystko lezy.

    30 minut to ja czekam w kolejce do obslugi dla VIPow:((((

    Kroko

  • 5. Data: 2002-02-11 08:21:50
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Kochani,
    ja nie pytam o obsługę, kto co i jak ją wykonuje - akurat to jest mi świetnie
    znane. Chodzi mi o to kto dostarczył (jaka firma) PROGRAM KOMPUTEROWY do
    zarządzania relacjami z klientami (CRM) - a jego nazwa brzmi VIP-er.
    Chodzi o firmę (nie wiem może to jest np. ORACLE) a nie Oddziały Pekao SA gdzie
    to jest itd. itp.
    Z góry dziękuję za konkretne odpowiedzi.