  • 1. Data: 2002-02-06 01:27:05
    Temat: Waluty jakie macie przewidywania
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    Jak myslicie ile bedzie kosztowal dolar i euro na koniec roku??

    moim zdaniem to bedzie mniej wiecej tak:

    USD - 4,3
    EURO - 3,9

    Znaczy sie mniej wiecej ;)

  • 2. Data: 2002-02-06 06:34:41
    Temat: Re: Waluty jakie macie przewidywania
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Efro" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Jak myslicie ile bedzie kosztowal dolar i euro na koniec roku??

    USD-4,5
    EUR-4,1

    Ale, to tylko wrozby.

  • 3. Data: 2002-02-06 11:01:24
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    > Jak myslicie ile bedzie kosztowal dolar i euro na koniec roku??

    USD - 4,4
    EURO - 4,1

    :)

    mz

  • 4. Data: 2002-02-06 11:36:13
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > Jak myslicie ile bedzie kosztowal dolar i euro na koniec roku??

    USD - 4,5
    EURO - 4,5

  • 5. Data: 2002-02-06 21:02:11
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl>

    > USD - 4,4
    > EURO - 4,1

    0,93 USD za 1 EUR ? nie ma takich zwierząt !

    Z 4,4 za USD się zgadzam, ale wtedy 1 EUR = 3,8 - 3,9 PLN

    Jacek Kurowski

  • 6. Data: 2002-02-07 00:04:15
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Jacek Q." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 0,93 USD za 1 EUR ? nie ma takich zwierząt !
    >
    > Z 4,4 za USD się zgadzam, ale wtedy 1 EUR = 3,8 - 3,9 PLN

    Ja powaznie mysle, ze Euro sie umocni do USD. Chociaz wiem, ze wszyscy
    mowia, ze bedzie wrecz odwrotnie :).

    mz