eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] ankieta - ile czekaliście na podpisanie umowy mPlan hipoteczny › Re: [mBank] ankieta - ile czekaliście na podpisanie umowy mPlan hipoteczny
    From: Tomasz Roskal <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] ankieta - ile czekaliście na podpisanie umowy mPlan hipoteczny
    Date: Thu, 14 Sep 2006 20:10:45 +0000 (UTC)

    On 2006-09-14, Mario <n...@o...pl> wrote:
    > Sam zamierzam wziąć taki kredyt, a sprzedawca nie za bardzo chce czekać.
    > Myślę że informacja taka pomoże innym podjąc decyzję o wyborze banku.
    >
    > Proszę o odpowiedzi wg następującego schematu
    >
    > 1. dzień 0 - złożenie kompletu dokumentów
    > 2. dzień X - podpisanie umowy kredytowej
    X= dzien 0 + 2 tygodnie
    > 3. dzień x - wypłata pieniędzy
    dzien x = dzien wskazany przeze mnie + 2. W moim przypadku bylo to 3
    tygodnie pozniej. Przy czym pomiedzy pkt 2 a 3 mialem spotkanie u notariusza
    aby podpisac notarialna umowe kupna. W momencie skladania dokumentow
    mialem umowe przedwstepna.

    > W przypadku komplikacji [...]

    Komplikacji brak. Wszystko milo i sprawnie. Tyle ze zdolnosc kredytowa
    mialem znacznie przewyzszajaca kwote branego kredytu - moze to bylo
    przyczyna.