  • 1. Data: 2006-09-14 18:14:04
    Temat: [LUKAS] brak zaksiegowanej wplaty po 3 tygodniach !!!
    Od: "max" <m...@p...qwe>

    To u nich normalne ?

    Co radzicie z tym dalej robic ?

  • 2. Data: 2006-09-14 18:19:37
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    max pisze:

    > To u nich normalne ?
    > Co radzicie z tym dalej robic ?

    Jeśli masz potwierdzenie wpłaty to nie ma problemu.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 3. Data: 2006-09-14 18:28:04
    Od: "max" <m...@p...qwe>

    Użytkownik "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl> napisał w
    wiadomości news:45099d32$1@news.home.net.pl...

    > Jeśli masz potwierdzenie wpłaty to nie ma problemu.

    Jasne ze mam :) - z dnia 21.8.2006 - dwa dni przed terminem

    Tylko problem pozostaje - chcialem koniecznie *dzisiaj* cos kupic i
    stracilem troche czasu, a tu panienka patrzy w komputer i mowi ze tej wplaty
    nie ma !

  • 4. Data: 2006-09-14 18:52:22
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    max pisze:

    > Jasne ze mam :) - z dnia 21.8.2006 - dwa dni przed terminem

    Przed jakim terminem?

    > Tylko problem pozostaje - chcialem koniecznie *dzisiaj* cos kupic i
    > stracilem troche czasu, a tu panienka patrzy w komputer i mowi ze tej wplaty
    > nie ma !

    Jak jest potwierdzenie to niech tłumaczy czemu pieniędzy nie ma na koncie.
    Jeśli nie wie - niech pyta wyżej. Naciskać i nie ustępować - niech się
    tłumaczą, aż się dowiedzą o co chodzi i załatwią wszystko jak należy.

    --
    Grzegorz Kamionka