  • 1. Data: 2006-09-14 15:32:51
    Temat: kurs franka
    Od: Ra <w@stopce>

    W wielu niusach można przeczytac że kurs franka będzie rósł przynajmniej
    w najbliższych m-cach. Jaka miała by byc tego przyczyna? Wcześciej
    mówiono że złotówka będzie się umacniała chociaż tu przyczyna miało by
    wejscie do strefy euro które póki co się oddala.
    Jak bardzo taki wzrost jest prawdopodobny ?

    PS. myślę nad przewalutowaniem na pln i potem na chf, jakby wzrósł
    chociaż o 20gr to już było by nienajgorzej

    P. Arek

  • 2. Data: 2006-09-15 07:15:53
    Temat: Re: kurs franka
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Ra wrote:

    > W wielu niusach można przeczytac że kurs franka będzie rósł
    > przynajmniej w najbliższych m-cach. Jaka miała by byc tego przyczyna?

    Naprawdę? Chyba źle czytałeś. Nikt nie pisze, że kurs będzie rósł.
    Wszyscy piszą, ze będą rosły szwajcarskie stopy procentowe. A to nie to
    samo co kurs.