  • 1. Data: 2002-04-09 20:48:57
    Temat: Inteligo
    Od: "Fox" <f...@w...pl>

    Od pewnego czasu korzystam z Inteligo i zauwazylem ze bardzo powoli laduja
    sie strony. Chcialbym sie zorientowac czy to kwestia mojego polaczenia czy u
    was rowniez ma miesce ta sytuacja?
    --
    Forter

  • 2. Data: 2002-04-09 21:21:26
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Paweł Stawerski" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fox" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Od pewnego czasu korzystam z Inteligo i zauwazylem ze bardzo powoli laduja
    > sie strony. Chcialbym sie zorientowac czy to kwestia mojego polaczenia czy
    > was rowniez ma miesce ta sytuacja?

    Tiaaa, u mnie to samo, poza tym jak cos wklepie do formularza przed
    zakonczeniem ladowania strony, to po owym zakonczeniu wpisany tekst rozplywa
    sie w niebycie. Poza tym Inteligo bez zastrzezen.

    pzdr

    Paulo

  • 3. Data: 2002-04-10 09:32:04
    Od: "Rav V3k" <u...@k...home.pl>

    "Paweł Stawerski" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    rozplywa
    > sie w niebycie. Poza tym Inteligo bez zastrzezen.

    pierwsze słyszę....

  • 4. Data: 2002-04-10 23:14:34
    Od: "Michal Jasinski" <f...@f...pl>

    > Od pewnego czasu korzystam z Inteligo i zauwazylem ze bardzo powoli laduja
    > sie strony. Chcialbym sie zorientowac czy to kwestia mojego polaczenia czy
    > was rowniez ma miesce ta sytuacja?

    mialem male problemy ale zainstalowalem sobie opere i uzywam jej zamiast
    internet explorera... teraz hula bez zastrzezen

    pozdrawiam