    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - Zlecenie Stałe
    Date: 10 Apr 2002 19:09:17 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    g...@p...onet.pl wrote:
    > Witam.
    > Jakiś czas temu czytałem o terminach realizacji zlecenia stałego.

    zlecenia stale.
    chyba mBank wszystko ladnie zalatal, bo ja nie mam zastrzezen.
    place zleceniem stalym costam 30 danego miesiaca.
    przeszlo przez luty bez pudla.
    30 to sobota, niedziela - wykonuje sie w piatek. miodzio!

    ile idzie przelew.
    ostatnio nawet Citka splacam z mBanku i to ostatniego dnia
    (mam termin do 22 i 22 place) i wszystko jest OK, zadnych kar jeszcze
    nie zaliczylem.
    idzie pierszym elixirem, wiec nie ma sily, zeby do Citi nie dotarlo tego
    samego dnia co jest wyslane. (o ile przelew zdefiniowany wczesniej jako
    przyszly - a tak robie)

    jeszcze nie mieli wpadki ;)
    ale moze dlatego ze patrze im na rece mniej wiecej codziennie ;)

    pozdrawiam

    romekk