  • 1. Data: 2002-04-09 23:40:32
    Temat: Kredyt na samochod.
    Od: "SqT" <s...@p...onet.pl>

    Gdzie byscie polecali kredyt na samochod na osobe prywatna.
    ok 16-20 tys.
    Chodzi bardziej nie czy udziela ale gdzie jest taki
    najbardziej korzystny a potem bede juz sie martwil.
    zeby go udzielili.

    Ktos mi mowil ze najlepiej we frankach szwajcarskich
    oraz kredyt nie typowo samochodowy a konsumpcyjny.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-04-10 05:36:33
    Temat: Re: Kredyt na samochod.
    Od: "FROST" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "SqT" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zeby go udzielili.
    >
    > Ktos mi mowil ze najlepiej we frankach szwajcarskich
    > oraz kredyt nie typowo samochodowy a konsumpcyjny.

    Polecam Bank Ochrony Środowiska krechę w Eurosach

    ADAŚ