  • 1. Data: 2002-04-03 20:37:24
    Temat: Re: mBank - ZNOWU...
    Od: "Wanias" <w...@t...USUN_BO_SPAMUJApl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:a8ic29$9i$1@news.onet.pl...
    > "Wirtualny mBank informuje, że w nocy z 4 na 5 kwietnia 2002r. w godzinach
    > od 04:00 do 07:00 odbędzie się konserwacja systemu banku.
    > W tym czasie część transakcyjna systemu będzie niedostępna. Przerwa
    dotyczy
    > również autoryzacji kart płatniczych, która potrwa w godzinach od 04:00 do
    > 04:30. mBank przeprasza klientów za utrudnienia."
    >
    > Czy ktos moze mi powiedziec co oni do cholery tyle robia ze co parenascie
    > dni przerwa konserwacyjna?

    Wolisz taki bank co dzień w dzień ma konserwację po północy? ;)
    Pozdr.
    Wanias

  • 2. Data: 2002-04-04 07:01:51
    Od: "kit" <k...@k...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Nie rozumiem jednej rzeczy. Konserwacja systemu to nie to samo co
    > przetwarzanie danych. Konserwacja wg. mnie tyczy sie strony technicznej
    > czyli np sprzetu czy wymiany oprogramowania.
    > Jesli porownujesz to do przetwarzania np. Inteligo, to dlaczego pisza o
    tym
    > media?

    mnie osobiscie 'dynda' co robią w tym czasie. Całemu polskiemu systemowi
    bankowemu daleko do świata. Nie martwię się bo zostawiłem też sobie konto w
    citi i kartę maestro. Poza tym wole poczekać te od 04:00 do 07:00 niż
    półgodziny stać na własnych nogach w oddziale WBK żeby zamknąć konto.

  • 4. Data: 2002-04-04 20:39:30
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <r...@s...com.pl.NOSPAM>

> [...]
    > 04:30. mBank przeprasza klientów za utrudnienia."
    >
    > Czy ktos moze mi powiedziec co oni do cholery tyle robia ze co parenascie

    A to dla ciebie taki wielki problem ? Pewnie robisz zakupy w Macro o 04:30 .

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , r...@s...com.pl

  • 6. Data: 2002-04-05 09:17:10
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

    > Czy ktos moze mi powiedziec co oni do cholery tyle robia ze co parenascie
    > dni przerwa konserwacyjna?

    No co, zbieraja sie wszyscy i odpalaja serwer Q3 i jechana

  • 7. Data: 2002-04-05 12:38:08
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "Radoslaw Krzyzan" <r...@s...com.pl.NOSPAM> wrote in message
    > A to dla ciebie taki wielki problem ? Pewnie robisz zakupy w Macro o 04:30
    .

    jeśli chodzi o ścisłość to w macro nie można płacić kartami ...

    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2002-04-05 12:54:55
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski"
    04:30

    > jeśli chodzi o ścisłość to w macro nie można płacić kartami ...

    blad
    nie robie tam zakupow bo nie mam DG ale jesli chodzi o scislosc to:
    - nie istnieje cos takiego jak "macro"
    - jesli chodzi ci o "makro" to sa tam/byly takie karty BPH ktore mozesz
    zobaczyc na http://www.karty.3a.pl/nietyp.html
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-04-06 16:34:57
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    minik wrote:

    > Czy ktos moze mi powiedziec co oni do cholery tyle robia ze co parenascie
    > dni przerwa konserwacyjna?

    Jak to co? Altamira rdzewieje. Przychodzi ekipa gogusiów z pilnikami,
    papierem ściernym i wytrząsają z maszyny zagubione grosiki i niezgodne
    salda.
    M.

    Najnowszy DV-747 Pioneer czyta
    wszystko oprócz kartki papieru