  • 1. Data: 2002-04-03 22:10:42
    Temat: Inteligo raz jeszcze...
    Od: "Gregry" <g...@p...onet.pl>

    Po paru dniach od wyslania zgloszenia do Inteligo przyszedl do mnie kurier.
    Sprawa zalatwiona szybciutko i elegancko - o wiele przyjemniej niz w
    przypadku mBanku.

    Mam do Was jednak pare pytan dotyczacych konta w Inteligo:

    1.
    Przypadkowo podczas rozmowy z konsultantem wspomnialem o uslugach SMS.
    Okazalo sie, ze (byc moze jest to stronach Inteligo, nie przegladalem ich
    tak dokladnie) serwis SMS jest przez pierwsze dwa miesiace bezplatny, potem
    kosztuje 4,99zl. Standardowo oczywiscie jest on wlaczony. Wywalilem go, bo
    nie jest mi potrzebny, ale troche denerwuje mnie fakt, ze Inteligo chce w
    ten sposob naciagnac swoich klientow na pare groszy. Chyba, ze po
    zakonczeniu promocyjnego okresu zadzwoniliby z pytaniem czy chce nadal, ale
    juz platnie korzystac tej uslugi. Jezeli nie, to moim zdaniem jest to po
    prostu proba wykorzystania nieswiadomosci klientow. Potem pojawialyby sie
    niespodzianki w stylu "O! A za co mi potracili te 5zl?!". Niby grosze, ale
    sprawa denerwujaca. Jezeli sie myle, to wyprowadzcie mnie, prosze, z bledu.

    Czy poza ta sprawa moge spodziewac sie jakis kolejnych niespodzianek z
    oplatami (tabele oplat znam)?

    2.
    Promocja "Krag przyjaciol". Nie chcialbym sie wdawac w dyskusje czy ta
    promacja ma sens i jakie daje swiadectwo o "banku". Mam okazje zarobic pare
    groszy praktycznie za nic, wiec dlaczego by jej nie wykorzystac? Pytanka:

    - Jak dlugo trzeba czekac na nagrode od zalozenia konta, a wlasciwie
    uzbierania zlotowki z odsetek?
    - Limit 5000 osob dotyczy tych, ktorzy spelnia warunki, czyli uzbiera im sie
    zlotowka, tak? Niewazny jest termin zalozenia czy aktywacji konta?

    I jeszcze jedna sprawa - spam. Na stronach Inteligo jest wprawdzie
    informacja, ze spam nie jest mile widziany, ale jakie konsekwencje moga oni
    wyciagnac wobec ludzi, ktorzy sie nie podporzadkuja? Nie, sam nie chce sie
    zajmowac spamowaniem, pytam z ciekawosci...

    Chociaz, jesli ktos naprawde marzy o zarobieniu wielkiej fortuny (50zl, a
    naaawet 500zl), to prosze na priv ;)

    3. Status klienta aktywnego. Czy jesli mam przez caly miesiac saldo 0zl na
    koncie i dostane nagle przelew, powiedzmy 50zl i przekaze go tego samego
    dnia na inne konto, to czy musze ponosic wszystkie miesieczne oplaty?
    Pytanie czysto teoretyczne, bo placic bede tylko 1zl za VE, a na to mnie
    jeszcze stac ;)

    Wyszlo troche dlugo, ale mam nadzieje, ze starczy Wam cierpliwosci na
    odpowiadanie. Aha, nawiazujac do pierwszych dwoch zdan posta. mBank i tak
    uwazam za oferte bardziej atrakcyjna (gdyby jeszcze mial lepszy interfejs i
    karte do placenia w Internecie za darmo...).

    ### Z pozdrowieniami,
    ### Gregry
    ### http://www.gregry.prv.pl/

  • 2. Data: 2002-04-03 22:14:46
    Temat: Re: Inteligo raz jeszcze...
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > niespodzianki w stylu "O! A za co mi potracili te 5zl?!". Niby grosze, ale
    > sprawa denerwujaca. Jezeli sie myle, to wyprowadzcie mnie, prosze, z
    Zakladalem ostatnio konta dla znajomych i oni mieli wylaczony od poczatku, a
    przy pierwszej romowie pytano sie czy chca wlaczyc.
    Jesli ci bezprawnie naliczyli, ubiegaj sie o zwrot - najlepiej zlozyc
    reklamacje na infolince a pozniej jeszcze dopieprzyc pisemna =)

    > Czy poza ta sprawa moge spodziewac sie jakis kolejnych niespodzianek z
    > oplatami (tabele oplat znam)?
    Raczej nie.

    > - Jak dlugo trzeba czekac na nagrode od zalozenia konta, a wlasciwie
    > uzbierania zlotowki z odsetek?
    Do 7 dni roboczych.

    > - Limit 5000 osob dotyczy tych, ktorzy spelnia warunki, czyli uzbiera im
    sie
    > zlotowka, tak? Niewazny jest termin zalozenia czy aktywacji konta?
    Tych co uzbieraja 1 zl.

> [...]
    > wyciagnac wobec ludzi, ktorzy sie nie podporzadkuja? Nie, sam nie chce sie
    > zajmowac spamowaniem, pytam z ciekawosci...
    Szykujesz sie do spamu? Moze uniemozliwia korzystanie z promocji? Chociaz
    watpie.

    > Chociaz, jesli ktos naprawde marzy o zarobieniu wielkiej fortuny (50zl, a
    > naaawet 500zl), to prosze na priv ;)
    A jednak spamer =)

> [...]
    > dnia na inne konto, to czy musze ponosic wszystkie miesieczne oplaty?
    > Pytanie czysto teoretyczne, bo placic bede tylko 1zl za VE, a na to mnie
    Poki co oplat nie ma, ale aby uniknac oplaty za konto nalezy miec srednie
    saldo miesieczne >99,99 zl =)

> [...]
    > uwazam za oferte bardziej atrakcyjna (gdyby jeszcze mial lepszy interfejs
    > karte do placenia w Internecie za darmo...).
    Zachowaj te uwagi dla siebie chyba ze chcesz zdenerwowac ludzi i sprowokowac
    kolejna awanture.

    > ### Z pozdrowieniami,
    > ### Gregry
    > ### http://www.gregry.prv.pl/

    Z pozdrowieniami,
    minik
    www.minik.net , www.NowySacz.org =)

  • 3. Data: 2002-04-04 09:16:28
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gregry" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niespodzianki w stylu "O! A za co mi potracili te 5zl?!". Niby grosze, ale
    > sprawa denerwujaca. Jezeli sie myle, to wyprowadzcie mnie, prosze, z

    Fakt, jest to ich nowy pomysł. Jednak podczas aktywacji lojalnie informują,
    że aktywują na dwa okresy miesięczne gratis.

    Kolejny fakt to to, że powinni potem jakoś klienta spytać, czy chce, czy
    nie...

    > Czy poza ta sprawa moge spodziewac sie jakis kolejnych niespodzianek z
    > oplatami (tabele oplat znam)?

    Owsze. Ale miłe. Opłaty miesięczne za prowadzenie konta i karty Visa
    Electron nie są pobierane do odwołania...

    > - Jak dlugo trzeba czekac na nagrode od zalozenia konta, a wlasciwie
    > uzbierania zlotowki z odsetek?

    Kilka dni. Dokładnie określa to regulamin. Chyba do 7 dni...

    > - Limit 5000 osob dotyczy tych, ktorzy spelnia warunki, czyli uzbiera im
    sie
    > zlotowka, tak? Niewazny jest termin zalozenia czy aktywacji konta?

    Naliczenie 1 PLN odsetek.

> [...]
    > wyciagnac wobec ludzi, ktorzy sie nie podporzadkuja? Nie, sam nie chce sie
    > zajmowac spamowaniem, pytam z ciekawosci...

    Mam nadzieję, że w końcu zaczną tkim gnojkom utrudniać życie...

    > 3. Status klienta aktywnego. Czy jesli mam przez caly miesiac saldo 0zl na
    > koncie i dostane nagle przelew, powiedzmy 50zl i przekaze go tego samego
    > dnia na inne konto, to czy musze ponosic wszystkie miesieczne oplaty?

    Średnie miesięczne saldo wylicza się z salda na koniec dnia, podczas nocnego
    przetwarzania.

    Musiałbyś po prostu tego samego dnia wyksięgować przelew, a jeśli jest już
    po ostatniej sesji elixira, to przelać QuickMoneyem.

    > Pytanie czysto teoretyczne, bo placic bede tylko 1zl za VE, a na to mnie
    > jeszcze stac ;)

    Jeśli będziesz miał średnie saldo mniejsze od 100 PLN, a większe od 0 PLN,
    to dodatkowo jeszcze opłata zaprowadzenie konta [gdy zlikwidują promocję, o
    której pisałem wyżej]

    A tak nawiasem mówiąc, na te pytania chętnie odpowiedziałby bank.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl