  • 1. Data: 2002-04-03 19:09:36
    Temat: EC/MC lg petro -VC Multi?
    Od: "kborsuk" <k...@w...de>

    Witam,
    W Multi i LG Petro maja latwo dostepne karty "wypukle"
    ktora z nich jest ekonomiczniejsza w uzytkowaniu.
    Jezdze czesto na "Zachod" i moze karta z LG bylaby lepsza?
    Prosze o pomoc
    Pozdro

  • 2. Data: 2002-04-03 19:12:40
    Temat: Re: EC/MC lg petro -VC Multi?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W Multi i LG Petro maja latwo dostepne karty "wypukle"
    > ktora z nich jest ekonomiczniejsza w uzytkowaniu.
    > Jezdze czesto na "Zachod" i moze karta z LG bylaby lepsza?
    > Prosze o pomoc

    hej
    w LG jest karta chargowa - czyli masz procent od wyplaty, roznie tez bedzie
    z ta karta jak przjemie ich inny bank np Nordea

    VC Multi jest debetowa to raz, a za friko mozna wyplacac z bankomatow
    Euronetu to dwa - czyli nosisz jedna pewna karte (ja chce tak zrobic :)

    Rozwiazaniem byloby LGNET dla zagranicy i Multibank dla Polski :) No chyba
    ze nie lubisz mnozyc bytow.

    A i pamietaj LG Petro =/= LGNET - musialbs miec dwa rachunki czy tak czy
    tak.

  • 3. Data: 2002-04-03 21:00:37
    Od: "PS" <P...@p...onet.pl>

    AMRA <a...@a...com> napisał(a) w artykule
    <a8fkot$6k8$1@news.onet.pl>...
> [...]
    chyba
    > ze nie lubisz mnozyc bytow.
    >
    > A i pamietaj LG Petro =/= LGNET - musialbs miec dwa rachunki czy tak czy

    Takie mi się nasunęły refleksje:
    1. Ktoś napisł że ten procent i tak jest korzystniejszy od przeliczeń
    EUR->USD->PLN
    (jakie występują przy płaceniu wizą w eurolandzie.
    2. Ogólnie chargowa- to chyba lepiej niż debetowa, nie?
    3. Jak ich przejmie Nordea to chyba nie zablokują z dnia na dzień wydanych
    już kart.
    4. Żeby otrzymać kartę LG nie trzeba mieć konta LGnet.
    PS

  • 4. Data: 2002-04-03 21:07:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > 4. Żeby otrzymać kartę LG nie trzeba mieć konta LGnet.

    No tak ale sam powiedz jaka wtedy funkcjonalnosc takiego konta?

  • 5. Data: 2002-04-03 21:26:06
    Od: "PS" <P...@p...onet.pl>

    AMRA <a...@a...com> napisał(a) w artykule
    <a8fqss$hu4$1@news.onet.pl>...

    > No tak ale sam powiedz jaka wtedy funkcjonalnosc takiego konta?

    Żadna.
    Chyba że ktoś sobie wymarzył LG/EC/MC.
    PS