  • 1. Data: 2002-04-03 18:58:37
    Temat: Re: Sesje elixiru w mBanku
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Wie ktos moze kiedy sa sesje przychodzace/wychodzace Elixiru w mBanku?
    > Lub gdzie moge znalesc takie informacje?

    Przychodzace: 13, 16, 19
    Wychodzace: 6:30, 10:30, 13:30

  • 2. Data: 2002-04-03 18:58:57
    Temat: Sesje elixiru w mBanku
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    Witam

    Wie ktos moze kiedy sa sesje przychodzace/wychodzace Elixiru w mBanku?
    Lub gdzie moge znalesc takie informacje?

    Dzieki
    Rafal

  • 3. Data: 2002-04-03 19:03:08
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Przychodzace: 13, 16, 19
    > Wychodzace: 6:30, 10:30, 13:30

    dzieki :)

    BTW dzialacie szybciej niz mLinka ;) moze jakis etat? ;)

  • 4. Data: 2002-04-03 19:19:21
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > BTW dzialacie szybciej niz mLinka ;) moze jakis etat? ;)

    Jestem bezrobotny =) (/me robi ladne oczy =)))

  • 5. Data: 2002-04-03 19:21:24
    Od: "Marek Bondaruk" <b...@s...pl>

    > dzieki :)
    > BTW dzialacie szybciej niz mLinka ;) moze jakis etat? ;)
    Moze i szybciej, ale...blednie (chyba ze jest blad na stronie mbanku)
    Cytuje za http://info.mbank.com.pl/faq4.html#2d

    <">W mBanku transakcje międzybankowe odbywają się wg. systemu Elixir trzy
    razy dziennie, w nastepujacych godzinach:
    Godziny wysyłki:
    05.30 - I sesja KIR
    09.30 - II sesja KIR
    12.00 - III sesja KIR
    Godziny otrzymania:
    13.00 - I sesja KIR
    16.00 - II sesja KIR
    19.00 - III sesja KIR </">

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2002-04-03 19:28:31
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Te info ktore ja uzyskalem dostalem mam z mLinii =)))

  • 7. Data: 2002-04-03 19:53:27
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Bondaruk" <b...@s...pl>
    napisał w wiadomości

    > Moze i szybciej, ale...blednie (chyba ze jest
    blad na stronie mbanku)
    > Cytuje za http://info.mbank.com.pl/faq4.html#2d

    A wlaśnie że dobrze, pytanie było o której sa
    sesje a nie do ktorej zlecenie ma złożyc klient.
    To co Cytujesz poniżej to jest czas do którego ma
    złozyć zlecenie klien aby się załapać na daną
    sesję.
    Np. jęzeli się wyrobi do 5.30 to jego zlecenie
    zostanie zrealizowane na sesji o 6.30 a jeżeli
    złoży o 5.35 to pójdzie sesją o 10.30

    Sark

  • 8. Data: 2002-04-03 19:53:59
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w
    wiadomości news:a8fl6m$7i1$1@news.onet.pl...
    > Te info ktore ja uzyskalem dostalem mam z mLinii
    =)))

    I dobrze

    Sark

  • 9. Data: 2002-04-05 19:06:48
    Od: "Marek Bondaruk" <b...@s...pl>

> [...]
    > sesję.
    > Np. jęzeli się wyrobi do 5.30 to jego zlecenie
    > zostanie zrealizowane na sesji o 6.30 a jeżeli
    ------
    Sark, masz racje. Kolejny cytat:
    <">Szanowny Panie
    Chcialabym Pana poinformowac, ze sesje wychodzace elixiru sa w
    godzinach 6:30, 10:30; 13:30, aby przelew wyszedl z banku sesja o danej
    godzinie powinien być zlecony najpozniej godzine przed godzina sesji a w
    przypadku sesji ostatniej do godz. 12:00.
    Z poważaniem
    Mariola Jagiełło</">
    Tak wiec teraz wszystko jasne. Kajam sie za niescislosc i bije w piersi:
    bum!!!, bum!!!
    Pozdrawiam,
    Marek