  • 11. Data: 2003-12-23 19:34:03
    Temat: Re: [mBank] Vill dobra rada informuje
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bs97di$q06$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

    > Wtedy i tak ludzie dzwoniliby pytać, który egzemlarz odesłać, co zrobić z
    > potwierdzeniem otwarcia rachunku itp.

    Niekoniecznie. A nawet jeśli częśc - ich święte prawo, jako klientów banku,
    zadzwonić do konsultanta i się spytać...

    > Procedura podpisania i odesłania umowy jest naprawdę łatwa, wymaga tylko
    > minimum rozsądku ze strony klienta. Do tego nie potrzeba żadnej wiedzy -
    > wystarczy pomyśleć.

    Procedury powinny być idiotoodporne.

    > Nie przesadzaj.

    Nie przesadzam.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 12. Data: 2003-12-24 09:59:44
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@s...qumak.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Procedury powinny być idiotoodporne.

    dobra rada Villiegio juz sciagnieta :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    Krakuf

  • 13. Data: 2003-12-24 10:06:32
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@s...qumak.pl> napisał w wiadomości

    > dobra rada Villiegio juz sciagnieta :)

    I w końcu. A ten, co to wymyślił powinien albo BARDZO dostać po premii, albo
    zlecieć na stanowisko konserwator powierzchni płaskich.

  • 14. Data: 2003-12-25 13:11:23
    Od: "emil" <0...@b...pl>

    > dobra rada Villiegio juz sciagnieta :)

    Vill to kobieta!

  • 15. Data: 2003-12-25 13:19:14
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "emil" <0...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Vill to kobieta!

    Kopernik też była kobietą !

    :-)

    BP, NMSP

  • 16. Data: 2003-12-25 13:46:27
    Od: "emil" <0...@b...pl>

    > Kopernik też była kobietą !

    jak nie wierzysz to twoja sprawa

    ja wiem swoje :)
    a jej imie to ... (nie nie ode mnie sie tego nie dowiecie:)

  • 17. Data: 2003-12-25 13:49:56
    Od: "emil" <0...@b...pl>

    > zlecieć na stanowisko konserwator powierzchni płaskich.

    oj nie masz racji :)
    zdziwilbys sie jakie pytania potrafia zadawac ludzie na mczacie :)

    ps. pozdrowienia dla Vill, mam nadzieje ze cie jeszcze zobaczymy

  • 18. Data: 2003-12-25 14:43:37
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > jak nie wierzysz to twoja sprawa
    >
    > ja wiem swoje :)
    > a jej imie to ... (nie nie ode mnie sie tego nie dowiecie:)

    No jak to. Mikołaj ! :-)

    O, nie, Anulacja. Anulacja Vill. Może być? :-)

  • 19. Data: 2003-12-25 14:45:16
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > albo
    >
    > oj nie masz racji :)

    Konkretnie o czym mówisz? Bo nie zajarzyłem...

    > zdziwilbys sie jakie pytania potrafia zadawac ludzie na mczacie :)

    Ich święte prawo. Są klientami.