  • 1. Data: 2003-12-22 18:28:17
    Temat: Płać kartą Inteligo - mamy jeszcze ponad 1500 nagród do rozdania
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Dzisiaj dostałem maila z Inteligo ,w którym było takie hasło jak w temacie:)
    A konkurs podobno miał trwać KILKA godzin;)))

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 2. Data: 2003-12-22 18:31:06
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > A konkurs podobno miał trwać KILKA godzin;)))

    nieprawda

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2003-12-22 18:38:43
    Temat: Re: Płać kartą Inteligo - mamy jeszcze ponad 1500 nagród do rozd
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org> napisał(a):

    > nieprawda

    Co masz dokładnie na myśli?

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 4. Data: 2003-12-22 18:38:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik GideoN napisał:

    > nieprawda

    Chodzilo o prognozy, a nie plany banku.

    Bartol

  • 5. Data: 2003-12-22 19:00:24
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Chodzilo o prognozy, a nie plany banku.

    I to o moje prognozy. Nieważne, już zrobiłem im anulację. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 6. Data: 2003-12-22 20:38:59
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Bartol Partol napisal/a:

    > Chodzilo o prognozy, a nie plany banku.

    zauważcie, że taka akcja jest planowana ze wszystkimi szczegółami na długo
    zanim zostanie przeprowadzona. Takie przypomnienie w połowie miesiąca, w
    którym trwa konkurs to część tego planu.
    Niezależnie, czy przyznano już 50% nagród tak jak sugeruje mail, czy np.
    90% - nikt tego nie sprawdzi. Przecież nie napiszą wam "od 10-tego grudnia
    drodzy klienci nie ma na co liczyć".

    Ale oczywiście wierzę w to, że akcja jeszcze się nie skończyła, chociaż
    przebiega niedokładnie tak równomiernie, że na półmetku było dokładnie
    połowę wygranych.

    hehe przemawia przeze mnie gorycz, że już skonczyłem a tu jeszcze 40 ipodów
    czeka :))

    Zbiggy