  • 1. Data: 2002-03-04 16:57:45
    Temat: mBank, Sybir i Poczta Polska
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Hejka,

    Od pewnego czasu mBank nie przyjmuje przelewow sybirem. Co sie stanie jesli
    ktos zleci przelew na Poczcie Polskiej ? Gdzie trafia te pieniadze ???

    Robcio

  • 2. Data: 2002-03-04 17:18:53
    Temat: Re: mBank, Sybir i Poczta Polska
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    > Od pewnego czasu mBank nie przyjmuje przelewow sybirem. Co sie stanie
    jesli
    > ktos zleci przelew na Poczcie Polskiej ? Gdzie trafia te pieniadze ???

    Trafią do mBanku :)

    m3rl1n

  • 3. Data: 2002-03-04 17:18:55
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Od pewnego czasu mBank nie przyjmuje przelewow sybirem. Co sie stanie
    jesli
    > ktos zleci przelew na Poczcie Polskiej ? Gdzie trafia te pieniadze ???

    Poczta nie przesyla Sybirem. A jak wpiszesz poprawnie swoje dane na
    blankiecie to cyba do Ciebie, nie? Kwitka nie wyrzucaj gdyby co..

  • 4. Data: 2002-03-04 17:50:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Trafią do mBanku :)
    Wlasnie ! Scislej na twoje konto... DWBH przyjda.
    pzd

  • 5. Data: 2002-03-04 18:01:55
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > jesli
    >
    > Poczta nie przesyla Sybirem.

    Zawsze ? Nawet, daj my na to, w Ołdrzychowicach ?

    > A jak wpiszesz poprawnie swoje dane na
    > blankiecie to cyba do Ciebie, nie?

    Tak własnie bym chciał :))

    >Kwitka nie wyrzucaj gdyby co..

    Chodzi o usługę pobrania z przekazaniem na rachunek, wiec nie ma kwitka sensu
    stricte...

    Robcio

  • 6. Data: 2002-03-05 00:13:18
    Od: <b...@b...prv.pl>

    r...@p...onet.pl wrote:

    > Chodzi o us?ug? pobrania z przekazaniem na rachunek, wiec nie ma kwitka sensu
    > stricte...
    trwa to nawet tydzien (!) ale dochodzi...
    --

    b...@b...prv.pl, http://bycho.prv.pl

  • 7. Data: 2002-03-07 22:45:06
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego 4 Mar 2002 19:01:55 +0100, <r...@p...onet.pl>
    napisałbył:

    >Zawsze ? Nawet, daj my na to, w Ołdrzychowicach ?

    Tak, bo Poczta ma swój bank -- Pocztowy. Tego typu wpłaty przychodzą
    do mnie jako przelewy z numerem konta z Banku Pocztowego. A więc Ty
    wpłacając na mój rachunek na Poczcie, tak naprawdę wpłacasz do ich
    Banku na specjalne konto, z którego oni robią przelew...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-03-10 03:51:13
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > wpłacając na mój rachunek na Poczcie, tak naprawdę wpłacasz do ich
    > Banku na specjalne konto, z którego oni robią przelew...

    Dzieki wielkie za wyjasninie, rozwialo to moje watpliwosci. Nie mialem pojecia,
    ze to jest tak zorganizowane.

    Robcio