  • 1. Data: 2002-03-04 14:54:27
    Temat: Rezygnacja z karty Qualiflyer.
    Od: "Tomek" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktoś wie, czy można zrezygnować z karty Qualiflyer Pekao SA po pierwszym
    roku jej użytkowania? Karta jest ważna dwa lata, jednakże w międzyczasie
    podniesiona została (dwukrotnie) opłata roczna za kartę.

    Regulamin wspomina jedynie o rezygnacji 'najpóźniej na 45 dni przed upływem
    terminu ważności karty' - a co z rezygnacją 'na 45 dni przed pobraniem
    kolejnej opłaty za roczne użtykowanie' ? :-)))

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2002-03-04 16:14:11
    Temat: Re: Rezygnacja z karty Qualiflyer.
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Tomek" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > terminu ważności karty' - a co z rezygnacją 'na 45 dni przed pobraniem
    > kolejnej opłaty za roczne użtykowanie' ? :-)))

    Zgub ta kartę ;-), tylko najpierw poczytaj regulamin do niej bo chyba w
    Pekao jest tak ,ze jak bank zastrzeże kartę (np niesolidnemu klientowi) to
    musisz zapłacić za nią liczba miesięcy do końca ważności * jakaś kwota.
    Nie wiem jak jest w przypadku gdy sam zastrzeżesz ta karte.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 3. Data: 2002-03-05 07:30:55
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > terminu ważności karty' - a co z rezygnacją 'na 45 dni przed pobraniem
    > kolejnej opłaty za roczne użtykowanie' ? :-)))

    tak. Trzeba zlozyc pisemko do banku i oddac zniszczona karte. Najlepiej
    zrobic to w dowolnym oddziale Pekao. Ja tak zrobilem z karta dodatkowa i na
    wyciagu juz nazwisko wlascicielki karty dodatkowej zniknelo..:-)

    D.