  • 1. Data: 2002-03-04 16:50:40
    Temat: Fortis :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Zadalem poczta wewnetrzna pytanie o subkonto walutowe - dostalem ta sama
    droga odpowiedz, ze owszem, za darmow zakladaja i prowadza.
    Na miejscu okazalo sie, ze... niestety kosztuje to 20 zl....
    Juz nie chcialo mi sie wracac z tymi pieniedzmi do BZWBK wiec mowie pal
    licho.
    Wyslac oczywiscie wyslalem odpowiedni liscik (narazie poczta wewnetrzna).

    No i sprobowalem numeru takiego jak w BZWBK czyli przewalutowania - ze
    swojego zlotowkowego na doalrowy.
    Niestety.. nie udalo sie.
    gofdzina 17:45 Pani z Fortisu do mnie dzwoni, ze cos takiego chcialem zrobic
    i chciala poinformowac ze sie nie da niestety i tylko podglad jest
    mozliwy...
    buu - a z fortisu do WBK sie da...

    Hmm - czy ktos moze sprobowac z zewnatrz takiego przelewu zrobic???

    Albo ekhem - ja to moge zrobic, ale juz nie chce za bardzo ich denerwowac
    :))

    I chyba system im sie popsul - bo moze sami recznie to robia???

    Tak sie zastanawiam, gdybym wyslal z mBanku czy Multibanku 5 zl. To kto
    ewentualnie dzwonilby...

    o wlasnie - a moze wezme z Multibanku, dane wpisze czyjes ale z moim adresem
    w Radomiu..
    hmmmm :)))