  • 1. Data: 2002-03-04 15:35:26
    Temat: mBank jest BLONDYNKĄ
    Od: "Staszek" <s...@p...onet.pl>

    Karta pelnomocnika stracila waznosc z poczatkiem marca. Moja karta zostala
    przeslana, pelnomocnika nie.
    Dzwonie do mLinii po raz 4 i zawsze to samo: oplata pobralismy (a jakze by
    inaczej) prosze cierpliwie czekac, zwykle wysylamy kilka tygodni przed
    uplywem terminu waznosci.

    Kiedy cierpliwosc sie skonczyla uslyszalem, ze moga wydac nowa karte, w
    ciagu 3 dni, ktora dotrze znowu poczta niewiadomo kiedy. Tym bardziej, ze
    nowa karta = nowy PIN!!!
    A czy mozna kurierem? NIE. A czy moze moglbym sam za niego zaplacic? NIE. A
    czy mozna szybciej niz w ciagu 3 dni wydac? NIE.

    Uswiadomilem pani w mLinii, ze w czasie, kiedy mBank laskawie wysle do mnie
    karte (ktora moze znowy zaginac...) ja zdaze zalozyc konto w INnym
    internetowym banku. Zalozyc i uruchomic konto i aktywowac karte. I wlasnie
    tak zrobilem.

    A mialem o mBanku takie dobre zdanie. Ale to bylo zanim mBank zmienil plec.

  • 2. Data: 2002-03-04 17:17:18
    Temat: Re: mBank jest BLONDYNKĄ
    Od: "Przos" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Staszek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A mialem o mBanku takie dobre zdanie. Ale to bylo zanim mBank zmienil
    plec.

    Etam. Przesadzasz. mBank zawsze był blondynką. Ja też ją lubię ale fakt, że
    nie grzeszy inteligencją

    --
    pozdrawiam

    p...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-03-04 18:18:56
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > plec.
    > Etam. Przesadzasz. mBank zawsze był blondynką. Ja też ją lubię ale fakt, że
    > nie grzeszy inteligencją

    panowie, a po co komu inteigeee heh entna blondynka?
    INTELIGenta blondynka jest znacznie smieszniejsza...
    niech ta sobie bedzie po prostu taka jaka jest ;)))

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2002-03-04 20:20:00
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze W...@p...com.pl:

    > panowie, a po co komu inteigeee heh entna blondynka?
    > INTELIGenta blondynka jest znacznie smieszniejsza...
    ^^^^^^^
    > niech ta sobie bedzie po prostu taka jaka jest ;)))

    ROTLF :)))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest
    sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają." Frank Herbert