  • 1. Data: 2003-12-10 18:54:12
    Temat: [mBank] Pytanie o karte do eKonta
    Od: "robert" <r...@n...pl>

    Witam serdecznie!!!

    Niedawno otrzymalem wznowiona karte do eKonta. Widze, ze ma inny numer,niz
    stara, nowe limity dzienne itp, slowem nowa (stara) karta.

    W zwiazku z tym, mam do was nastepujace pytanie, na ktore nie potrafila
    udzielic odpowiedzi mlinka:

    Czy placac ta karta w terminalach wyposazonych w PIN-pad, bede proszony o
    wprowadzanie PIN'u, czy tez transakcje akceptowal bede podpisem, jak mialo
    to miejsce w przypadku starej karty?

    Dzieki za odpowiedzi,
    Sorki, jezeli bylo, przeszukalem archiwum, ale niczego nie znalazlem.

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 2. Data: 2003-12-10 19:07:29
    Temat: Re: [mBank] Pytanie o karte do eKonta
    Od: "nettoperz" <b...@a...pl>

    Użytkownik "robert" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

    > W zwiazku z tym, mam do was nastepujace pytanie, na ktore nie potrafila
    > udzielic odpowiedzi mlinka:

    mlinka ma konto gdzie indziej i nie wie bo nie używa :)

    > Czy placac ta karta w terminalach wyposazonych w PIN-pad, bede proszony o
    > wprowadzanie PIN'u, czy tez transakcje akceptowal bede podpisem, jak mialo
    > to miejsce w przypadku starej karty?

    ani przy starej ani przy nowej nie musiałem wprowadzać pin-u więc jak dla
    mnie nic się nie zmieniło
    N.

    reklama:
    www.dracopc.com

    ***************************************

  • 3. Data: 2003-12-10 19:46:00
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    oZJBb.214079$3...@n...chello.at,
    robert <r...@n...pl>:

    > Czy placac ta karta w terminalach wyposazonych w PIN-pad, bede
    > proszony o wprowadzanie PIN'u, czy tez transakcje akceptowal bede
    > podpisem, jak mialo to miejsce w przypadku starej karty?

    Nie obawiaj sie - jest tak jak dotychczas pod tym wzgledem, czyli (na ogol)
    podpis.
    Wczoraj placilem w Reserved z 10% znizka :)

    --
    Robert