  • 1. Data: 2003-12-10 19:47:57
    Temat: BPH wydaje karty nawet tym co nie chcą?
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dostałem dziś KK od BPH. Elegancka, spersonalizowana. Tylko że ja jej
    nie zamawiałem. Jeśli zrezygnuje z limitu kredytowego 2500 to daja mi
    kredytówkę z limitem 3500. A jak chcę to mam isć po pin, a jak nie to
    zwrócić. Ciekawe czy da się nią zrobić jakąś transakcję.

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 2. Data: 2003-12-10 19:56:01
    Temat: Re: BPH wydaje karty nawet tym co nie chcą?
    Od: "draculka" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Jurek Zielinski" <j...@t...debica.pl> napisał w wiadomości >
> [...]
    > kredytówkę z limitem 3500. A jak chcę to mam isć po pin, a jak nie to
    > zwrócić. Ciekawe czy da się nią zrobić jakąś transakcję.

    ciekawe jak??? sam napisales, iz nie posiadasz jeszcze PINu
    :-P

    *********
    draculka

  • 3. Data: 2003-12-10 20:03:50
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br7ter$2mq$...@n...onet.pl,
    draculka <d...@h...pl>:
> [...]
    > Tylko że ja jej
    >
    > ciekawe jak??? sam napisales, iz nie posiadasz jeszcze PINu

    PIN do KK VC przydaje sie niezmiernie rzadko. Niektorzy nie mają PINu i
    sobie chwalą.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-12-10 20:17:16
    Od: "Baton" <k...@B...fm>

    draculka wrote:
    > Przedmowca nie wspomnial, iz chodzi o KK VC.
    > Zatem pewnosci nie ma tym bardziej, ze BPH PBK ma kilkanascie
    > rodzajow KK, a moja ...hmmmm...intuicja mowi mi - jest to karta typu
    > "electronic"...zatem jest do niej niezbedny PIN.
    > Po czym to wnioskuje??? Jakos nie spotkalam sie dotychczas, aby
    > jakikolwiek bank wysylal poczta karty embosowane :-)

    AFAIR Citi wysyla.

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust
    silver BJJ - Grappling Krakow , http://kbaton.prv.pl/

  • 5. Data: 2003-12-10 20:17:27
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br7uqm$dn$...@n...onet.pl,
    draculka <d...@h...pl>:

> [...]
    > rodzajow KK, a moja ...hmmmm...intuicja mowi mi - jest to karta typu
    > "electronic"...zatem jest do niej niezbedny PIN.

    Mozesz miec racje, ze to electron, ale nawet wowczas nie jest powiedziane,
    ze PIN jest dla wszystkich transakcji niezbedny - zalezy jak BPH PBK to
    ustawil.

    > Po czym to wnioskuje??? Jakos nie spotkalam sie dotychczas, aby
    > jakikolwiek bank wysylal poczta karty embosowane :-)

    A ja sie spotkalem: Lukas, mBank.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-12-10 20:19:19
    Od: "draculka" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Po czym to wnioskuje??? Jakos nie spotkalam sie dotychczas, aby jakikolwiek
    bank wysylal poczta karty embosowane :-)

    pozdrawiam

    *********
    draculka

  • 7. Data: 2003-12-10 20:25:19
    Od: "draculka" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Baton" napisał w wiadomości

    > AFAIR Citi wysyla.

    nie wiedziałam, zatem dzieks za uswiadomienie :)
    nie mialam nigdy KK w Citku

    *********
    draculka

  • 8. Data: 2003-12-10 20:26:48
    Od: "draculka" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Robert" napisał w wiadomości
    [ciach]

    > A ja sie spotkalem: Lukas, mBank.
    o Lukasie zapomnialam...fakt!!

    *********
    draculka

  • 9. Data: 2003-12-10 20:32:56
    Temat: OT
    Od: "draculka" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Baton" <
    > GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust
    > silver BJJ - Grappling Krakow , http://kbaton.prv.pl/

    fajne masz autko :)

    pozdrawiam
    --
    *********
    draculka

  • 10. Data: 2003-12-10 21:42:06
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia śro, 10 gru 2003 at 20:19 GMT,
    draculka <d...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    > Po czym to wnioskuje??? Jakos nie spotkalam sie dotychczas, aby jakikolwiek
    > bank wysylal poczta karty embosowane :-)

    Rzeczywiście nie wspomniałem (ale KK VE to jakiś dziwoląg)

    Jest to KK Mastercard embosowana. Pin jest mi generalnie niepotrzebny.
    Próbowałem nią zrobić transakcję w sieci - ale została odrzucoa
    (ecard)

    Rzeczywiscie trzeba sie najpierw zgodzić - pewnie dopiero wtedy
    aktywują. A ciekawe jakbym próbowął zapłacic w POSie i wyszła by
    transakcja offline.

    Nikogo wiecej taki zaszczyt ze strony BPH nie spotkał?

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"