  • 1. Data: 2006-06-28 15:58:40
    Temat: [mBank] Potwierdzenia przelewów przez e-mail
    Od: marcin <m...@m...magda>

    Witam, od niedawna posiadam konto bankowe w mBanku. Mam takie pytanko.
    Dostajecie e-maila z informacją o dokonanych przelewach i innych
    transakcjach? Ja nic takiego nie otrzymuje. Stąd moje pytanie. Dodam że
    w banku BPH, w którym mam konto ustawiam sobie co chcę otrzymywać. Jest
    to fajna sprawa, tym bardziej że ostatnio ukradziono niemałą kwotę w mBanku.

  • 2. Data: 2006-06-28 16:03:40
    Temat: Re: [mBank] Potwierdzenia przelewów przez e-mail
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e7u903$i98$1@atlantis.news.tpi.pl, *marcin* wrote:
> [...]
    > że w banku BPH, w którym mam konto ustawiam sobie co chcę otrzymywać.
    > Jest to fajna sprawa, tym bardziej że ostatnio ukradziono niemałą kwotę w

    Nie ma takiej funkcji - mozesz tylko na koniec miesiaca dostawac wyciag
    emajlem.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-06-28 16:05:20
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "marcin" wrote in message
    > Dostajecie e-maila z informacją o dokonanych przelewach i innych
    > transakcjach?

    nie dostaję a nawet jakby była taka opcja to bym z niej nie korzystał
    to tak jakby listonosz w otwartej kopercie nosił papierowy wyciąg z mego
    konta
    Chyba że ktoś lubi tak otrzymywać każdą zmiane salda

    >[...] tym bardziej że ostatnio ukradziono niemałą kwotę w mBanku.
    nie pierwszy i nie ostatni to bank
    ale ja pierwszy raz widzę żeby bank przyznał się, że to jego pracownik jest
    temu winien
    i tu ma u mnie plusa

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-06-28 16:12:44
    Od: marcin <m...@m...magda>

    > nie pierwszy i nie ostatni to bank
    > ale ja pierwszy raz widzę żeby bank przyznał się, że to jego pracownik jest
    > temu winien
    > i tu ma u mnie plusa

    I tak powinno być, wcześniej czy później wyszło by na jaw! Ciekawe czym
    motywował się ten złodziej :]

  • 5. Data: 2006-06-28 16:57:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "marcin" <m...@m...magda> wrote in message

    > I tak powinno być, wcześniej czy później wyszło by na jaw! Ciekawe czym
    > motywował się ten złodziej :]

    Kilkaset tys PLN nie moze byc wystarczajaca motywacja?

    MK

  • 6. Data: 2006-06-29 08:24:57
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 28 cze o godzinie 18:03, na pl.biznes.banki, darnok napisał(a):

    > Nie ma takiej funkcji - mozesz tylko na koniec miesiaca dostawac wyciag
    > emajlem.

    Gdzie masz taka opcję w serwisie?

    --
    Herbi
    29-06-2006 10:24:56

  • 7. Data: 2006-06-29 08:33:02
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:192c0mj6h8iyo.dlg@onet.pl, *Herbi* wrote:

    > Gdzie masz taka opcję w serwisie?

    Poszukaj na stronach - wyciagi mejlem dostaje od roku.
    We wnioskach na stronach transakcyjnych jest to - nazywa sie Wyciagi
    Elektroniczne.

    --
    darnok

  • 8. Data: 2006-06-29 10:35:05
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 29 cze o godzinie 10:33, na pl.biznes.banki, darnok napisał(a):

    > Poszukaj na stronach - wyciagi mejlem dostaje od roku.

    :)

    > We wnioskach na stronach transakcyjnych jest to - nazywa sie Wyciagi
    > Elektroniczne.

    Ta "pozycja" we wnioskach została wprowadzona niedawno - może jakiś miesiąc
    temu.
    Gwoli ścisłości, faktycznie, jest tam prócz wyciągów z KK, wyciąg z
    "wszystkich" rachunków w banku. Wcześniej nie zwróciłem uwagi na tą pozycję
    w tym wniosku.
    Jednak jest to zestawienie miesięczne a nie po każdej operacji, obciążenia,
    uznania rachunku - o co chyba chodziło pytającemu.

    --
    Herbi
    29-06-2006 12:35:03

  • 9. Data: 2006-06-29 11:05:38
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1c5qa2qnwbczn$.dlg@onet.pl, *Herbi* wrote:

    > Ta "pozycja" we wnioskach została wprowadzona niedawno - może jakiś
    > miesiąc temu.

    Wczesniej mozna bylo to zrobic telefonicznie z tego co pamietam lub jakos w
    danych adresowych.
    mBank mejlowal zdajsie w tej sprawie.

> [...]
    > Jednak jest to zestawienie miesięczne a nie po każdej operacji,
    > obciążenia, uznania rachunku - o co chyba chodziło pytającemu.

    Jak bys przeczytal moj post ze zrozumieniem to byc wiedzial ze dokladnie
    takiej informacji udzielilem pytajacemu - nie to co chcial, ale takze
    przydatne. :]

    --
    darnok

  • 10. Data: 2006-07-02 09:42:26
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    darnok napisał(a):
    > Wczesniej mozna bylo to zrobic telefonicznie z tego co pamietam lub
    > jakos w danych adresowych.
    > mBank mejlowal zdajsie w tej sprawie.

    Mailowal, ale wniosek na pewno skladalem elektronicznie, a wyciagi
    dostaje od czerwca 2005

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \