  • 1. Data: 2006-06-28 11:56:15
    Temat: Kredyt bankowy
    Od: "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl>

    Zadałem to pytanie na pl.misc.budowanie, ale sprawa jet pilna i będę
    wdzięczny za pomoc.
    W bloku 44 mieszkania, zarząd wspólnoty chce przeforsować ocieplenie budynku
    styropianem. Potrzebny będzie kredyt bankowy w wysokości ok. 200 tys. zł.
    Jaki bank polecacie, chodzi o jak najniższe koszty kredytu? Czy jest
    możliwość uzyskania dopłat z UE lub z innego źródła i jak się to załatwia?
    Zarząd ma upatrzonego wykonawcę i nie dopuszcza do przetargu!

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2006-06-28 13:11:41
    Temat: Re: Kredyt bankowy
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Zarząd ma upatrzonego wykonawcę i nie dopuszcza do przetargu!

    to skandaliczne zachowanie zarządu !!!

    jestem w zarządzie wspolnoty mieszkaniowej i zarząd może samodzielnie
    podejmowac
    decyzje bedace TYLKO w zakresie tzw. zwyklego zarzadu

    inwestycje do tego nie należą czyli, aby decyzja o rozpoczeciu inwestycji (+
    wybor
    okreslonego wykonawcy) byla wazna musi zostac podjeta uchwala wiekszosci
    mieszkancow
    w przeciwnym wypadku zarząd NIE MA prawa rozpoczynac inwestycji,

    z drugiej strony zarzad nie ma obowiazku wylaniania wykonawcy na drodze
    przetargu,
    jezeli mieszkancy sie zgodza to wszystko jest w porzadku

    pozdr
    RobertS

    p.s.
    w mojej wspolnocie nawet zakup systemu bramofonu byl inwestycja (ok. 4k zl)
    i musiala zostac podjeta stosowna uchwala