  • 1. Data: 2006-06-28 14:20:20
    Temat: Przelew do SKOK
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Czy ktoś wie jak wygląda realizacja przelewu z banku na rachunek w SKOK
    Chmielowskiego?
    Jeśli zrobię dziś z mBanku to jutro do 16-ej to dojdzie?

  • 2. Data: 2006-06-28 14:48:06
    Temat: Re: Przelew do SKOK
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Czy ktoś wie jak wygląda realizacja przelewu z banku na rachunek w SKOK
    > Chmielowskiego?
    > Jeśli zrobię dziś z mBanku to jutro do 16-ej to dojdzie?

    Z mBanku wyjdzie o 5.55 rano, dojdzie pierwsza sesja przychodzacą do SKOKu.

  • 3. Data: 2006-07-11 11:07:58
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    gollum wrote:

    > Z mBanku wyjdzie o 5.55 rano, dojdzie pierwsza sesja przychodzacą do
    > SKOKu.

    Spzrwdziłem empirycznie. Idzie to najpierw do jakiejś Centrali SKOK.
    Dopiero potem dalej. I skutek jest taki, że przelew puszczony drugą
    sesją eliksiru w czwartek doszedł dopiero w piątek gdzieś między godz.
    13 a 15.