  • 1. Data: 2005-09-19 09:35:56
    Temat: [mBank] Karta za Podpis
    Od: "fff" <n...@w...pl>

    Witam,

    dostalem poczta tradycyjna 2 wnioski i 2 umowy. Czy fakt ich przyslania
    oznacza, ze jesli podpisze dokumenty, to automatycznie dostane kk? Na jakiej
    podstawie wyliczaja limit i czy latwo da sie go zmienic? Czy sa w tej
    ofercie jakies kruczki, ukryte koszty../inne "bugi"?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-19 15:37:32
    Temat: Re: [mBank] Karta za Podpis
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    fff zapodał(-a):
> [...]
    > jakiej podstawie wyliczaja limit i czy latwo da sie go zmienic? Czy sa
    > w tej ofercie jakies kruczki, ukryte koszty../inne "bugi"?

    Właśnie miałem pisać, też dostałem...
    Też jesteś "wyjątkowym klientem" ? :>
    Na dole oferty jest: http://www.mbank.com.pl/kartazapodpis/

    Ja na chwilę obecną znalazłem jeden błąd w umowie:

    &3
    Integralną część niniejszej Umowy stanowi "Regulamin wydawania i używania
    kart kredytoweych w mBanku", "Wniosek o wydanie karty kredytowej
    mBanku" _or_ "Taryfa prowizji i opłat w mBanku"
    :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2005-09-19 16:35:17
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    fff zapodał(-a):
> [...]
    > jakiej podstawie wyliczaja limit i czy latwo da sie go zmienic? Czy sa
    > w tej ofercie jakies kruczki, ukryte koszty../inne "bugi"?

    Wstępna "sztuczka" - 58zł/rok.