  • 1. Data: 2005-09-19 05:40:04
    Temat: BZWBK Konto24.pl z Allekartą
    Od: Michał Kaczorowski <k...@p...legnica.edu.pl>

    W umowie jest zapis, że wszystkie uznania do 16 w danym dniu zakięgują w
    tym dniu, natomiast po 16 zaksięgują w następnym dniu roboczym. Czy to
    znaczy że nie będą księgować 3 sesji KIR, tylko łamac do następnego dnia
    roboczego? Pozatym nie da się dowiedzieć u nich kiedy w ogóle księgują
    sesje przychodzące, wie ktoś?

    Co wy na to?

    pozdra,
    michał

  • 2. Data: 2005-09-19 06:46:41
    Temat: Re: BZWBK Konto24.pl z Allekartą
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Michał Kaczorowski napisał(a):

> [...]
    > znaczy że nie będą księgować 3 sesji KIR, tylko łamac do następnego dnia
    > roboczego? Pozatym nie da się dowiedzieć u nich kiedy w ogóle księgują

    Na archiwalnej stronie Miernika (którą na pamiątkę trzymam sobie na
    dysku) było tak:

    Sesje wychodzące: 8:00 12:00 14:00
    Sesje przychodzące: 12:00 15:00 7:00> (czyli ostatnia sesja łamana dnia
    następnego).

    Ile w tym prawdy - nie wiem.

    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2005-09-19 07:41:43
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

> [...]
    > było tak:
    >
    > Sesje wychodzące: 8:00 12:00 14:00
    > Sesje przychodzące: 12:00 15:00 7:00> (czyli ostatnia sesja łamana dnia

    Mam konto w BZWBK i z doświadczenia wiem że sesje przychodzące są księgowane
    ok. 12,16 i trzecia następnego dnia rano.