  • 1. Data: 2005-09-18 20:53:19
    Temat: odnawialny, gdzie?
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    'dobry

    22 lata, nieuregulowany stosunek do WKU, student, od jakiegoś czasu stałe
    (faktycznie, ale nie formalnie -- powtarzane umowy o dzieło u jednego
    pracodawcy) dochody, z dziewięcioma miesiącami rachunków to
    potwierdzających, na przyzwoitym poziomie (>średnia). Czy któryś bank
    zechce mi założyć konto z normalnym kredytem odnawialnym? Multibank chciał
    wystawionych przeze mnie rachunków z rocznego okresu; tyle jeszcze nie mam.
    BPH w ogóle nie chciało mnie, dopóki nie przekroczę 25. roku życia. W
    mbanku nie przebiłem się przez automatyczny scoring.

    Teraz mam standardowego ROR-a + VE w inteligo, ale myślę o wyprowadzce z --
    dość drogo, nie dają pełnej obsługi smsowej z idei; a kroplą, co przelała,
    było odrzucenie zapłaty gdzieś między 0000 a 0100, gdy akurat było mi błogo
    i chciałem się już wyturlać z knajpy.

    Any hints? Thx.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    fewterer - A keeper of dogs or manager of a kennel

  • 2. Data: 2005-09-18 21:14:02
    Temat: Re: odnawialny, gdzie?
    Od: trainer <t...@p...org>

    Jarek Hirny wrote:

    > BPH w ogóle nie chciało mnie, dopóki nie przekroczę 25. roku życia. W
    > mbanku nie przebiłem się przez automatyczny scoring.

    ja bym na twoim miejscu probowal z mbankiem, nawet niedawno byla
    promocja KO (kredytu odnawialnego a nie nokautu :)) - 9,95% aż żałowałem
    że już mam ten kredyt (12,85%)
    ogólny scoring szyty na jedno kopyto to jedna rzecze, ale może na
    podstawie historii w twoim konkretnym przypadku zapadnie inna decyzja,
    szczególnie jeżeli ta historia jest dobra?

    pozdro
    trainer

  • 3. Data: 2005-09-19 06:02:56
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > ja bym na twoim miejscu probowal z mbankiem, nawet niedawno byla promocja
    > KO (kredytu odnawialnego a nie nokautu :)) - 9,95% aż żałowałem że już mam
    > ten kredyt (12,85%)

    9,95 przez pierwsze pół roku zdaje się, potem standard. Nic specjalnego.
    Boa.

  • 4. Data: 2005-09-19 19:32:46
    Od: trainer <t...@p...org>

    Boa wrote:

    > 9,95 przez pierwsze pół roku zdaje się, potem standard. Nic specjalnego.

    więc podaj namiary gdzie jest mniej niż 1% rocznie i 12,85% bo za
    miesiąc mam odnowienie ko w mBanku to może opłacałoby się przenieść
    gdzie indziej (chociaż uwzględniając opłaty miesięczne za prowadzenia
    konta to wątpię)

    pozdro
    trainer

  • 5. Data: 2005-09-19 21:14:12
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    trainer <t...@p...org> napisał(a):

> [...]
    > miesiąc mam odnowienie ko w mBanku to może opłacałoby się przenieść
    > gdzie indziej (chociaż uwzględniając opłaty miesięczne za prowadzenia

    Może Multasek? 11,5% plus prowizja plus opłata za prowadzenie rachunku. Może
    wyjdzie taniej.

  • 6. Data: 2005-09-19 21:52:18
    Od: trainer <t...@p...org>

    KRZYSZTOF KRAWCZYK wrote:

    > Może Multasek? 11,5% plus prowizja plus opłata za prowadzenie rachunku. Może
    > wyjdzie taniej.

    przy moich założeniach:

    limit = 5000
    kwota non stop wykrzystana = 1000
    opłata roczna za kredyt = 1% limitu
    oprocentowanie p.a = 12.85% mBank, 11.50% Multi

    prowadzenie konta musiałoby kosztować max. 1,13zł żeby przebić ofertę mBanku

    jeżeli wykorzystywałbym cały kredyt, czyli cały rok 5 tys. na minusie,
    to opłata ta mogłaby wzrosnąć do 5,63zł
    a ile wynosi rzeczywiście?

    pozdro
    trainer