  • 1. Data: 2005-09-19 14:11:26
    Temat: sesje elixiru
    Od: blackue <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Dzisiaj uzdostepnilem moja liste sesji elixiru, zainteresowanych zapraszam
    na moja strone http://www.blackue.net/elixir.html

    pozdrawiam
    wojtek

  • 2. Data: 2005-09-19 14:38:37
    Temat: Re: sesje elixiru
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:pan.2005.09.19.14.11.26.128676@poczta.onet.pl grupowicz
    blackue napisał:

    > Witam
    > Dzisiaj uzdostepnilem moja liste sesji elixiru, zainteresowanych zapraszam
    > na moja strone http://www.blackue.net/elixir.html

    bzwbk, 1. sesja, na pewno przed 11.30;
    To samo VWBD.
    mBank , mi w praktyce 1. sesja przychodzi po 13.15, ale podobno innym już od
    12.30.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 3. Data: 2005-09-19 16:02:50
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    August wrote:
    > W artykule news:pan.2005.09.19.14.11.26.128676@poczta.onet.pl grupowicz

    > bzwbk, 1. sesja, na pewno przed 11.30;
    > To samo VWBD.

    Co takiego niepewnego w sesjach VWBD?

    Za stroną aktualności: http://tinyurl.com/8rs9e

    Zmiany w godzinach realizacji sesji ELIXIR 09.06.2004
    Z dniem 15 czerwca br. Volkswagen Bank direct wprowadza zmiany w
    godzinach realizacji sesji w systemie Elixir. Poniżej podane zostały
    nowe godziny sesji.

    Sesje wychodzące:

    o I sesja KIR 8:00

    o II sesja KIR 11:50

    o III sesja KIR 14:20

    Sesje przychodzące:

    o I sesja KIR 13:00

    o II sesja KIR 16:00

    o III sesja KIR 18:00

    reik.

  • 4. Data: 2005-09-19 16:13:23
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dgmnec$csa$1@news.onet.pl grupowicz Remigiusz Babicz
    napisał:

    > Co takiego niepewnego w sesjach VWBD?
    >
    > Za stroną aktualności: http://tinyurl.com/8rs9e

    > Sesje przychodzące:
    >
    > • I sesja KIR 13:00

    Hmmm, w praktyce jest inaczej.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 5. Data: 2005-09-19 18:28:19
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Hmmm, w praktyce jest inaczej.

    Co takiego jest inaczej i jak to w praktyce stwierdziłeś?
    Nie myślisz chyba, ze godzina _rozpoczęcia_ sesji przychodzącej
    jest równoznaczna z zaksięgowaniem przelewu na Twoim rachunku?

  • 6. Data: 2005-09-19 19:09:14
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:308b.00000b70.432f0342@newsgate.onet.pl grupowicz S.T.
    napisał:

    > Co takiego jest inaczej i jak to w praktyce stwierdziłeś?
    > Nie myślisz chyba, ze godzina _rozpoczęcia_ sesji przychodzącej
    > jest równoznaczna z zaksięgowaniem przelewu na Twoim rachunku?

    No to albo rozpoczecia albo zakończenia.
    Dla rozpoczecia powinny być takie godziny mniej więcej.
    bzwbk 11.30
    vwbd 11.30
    lub nawet 11.
    Jeśli na stronie są zakończenia to też się nie zgadza,
    bo niemożliwe by część banków kończyła swoją sesję tuż po zakończeniu
    KIRowskiej, tj.o 11.
    Lub coś mi się źle wydaje.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 7. Data: 2005-09-20 05:14:01
    Od: Michał Kaczorowski <k...@p...legnica.edu.pl>

    ING BSK na 100% w koncie komfort i wyższym bank wysyła przelewy zlecone
    do 11:30 2 sesją.

    pozdr,
    michał

  • 8. Data: 2005-09-21 09:37:21
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    August napisał(a):

    > vwbd 11.30
    > lub nawet 11.

    Sprawdzone empirycznie. Właśnie przed chwila do VWBD (PlusKonto)
    otrzymałem przelew zlecony wczoraj późnym wieczorem w mBanku.

    Czyli ta pierwsza sesja wchodząca do VWBD musi byc gdzies koło 11.

    Pozdrawiam!