  • 11. Data: 2003-09-17 08:34:57
    Temat: Re: mBank
    Od: "Lewarek" <W...@a...com>

    "david" <d...@p...fm> wrote in message
    news:bk7tp8$r8t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > tygodni
    > >

    > nie żałuj, jak będziesz miał konto aktywne to już idzie jak po maśle, ja
    mam
    > aktywne eKonto, eMax, SFI oraz Kartę Kredytową i powiem jedno -
    załatwianie
    > tego wszystkiego trwa długo, ale się opłaca bo masz naprawdę tani w
    obsłudze
    > rachunek o wysokim % i coraz większej liczbie fajnych usług (jak np.
    > porządny SFI)
    >
    > nie załamuj się

    Przy okazji moze zapytam o jedna rzecz. Gdzie tam w rachunku mozna sobie
    zapisac adresy i numery kont tak abym nie musial za kazdym razem robiac
    przelew tego wpisywac? A PKO BP mam taka ksiazke adresowa, ale tu w mBanku
    czegos takiego nie widze. Czy moze to sie pojawi jak bede mial w pelni
    aktywne konto?

  • 12. Data: 2003-09-17 10:45:18
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

> [...]
    > przelew tego wpisywac? A PKO BP mam taka ksiazke adresowa, ale tu w mBanku
    > czegos takiego nie widze. Czy moze to sie pojawi jak bede mial w pelni

    Przelewy zdefiniowane, zadnej ksiazki adresowej niema.

    Fajas

  • 13. Data: 2003-09-17 10:54:06
    Od: "Lewarek" <W...@a...com>

    "Fajas" <s...@w...pl> wrote in message

    > Przelewy zdefiniowane, zadnej ksiazki adresowej niema.

    O to kiepsko...Czyli za kazdym razem trzeba wklepywac numer konta, odbiorce
    i jego adres?

  • 14. Data: 2003-09-17 10:59:23
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

    > "Fajas" <s...@w...pl> wrote in message

    > mBanku

    > O to kiepsko...Czyli za kazdym razem trzeba wklepywac numer konta, odbiorce
    > i jego adres?

    Nie musisz. Wystarczy zdefiniowac przelew. Gdy chcesz go wykonac wciskasz
    wykonaj podajesz kwote i tytułem potwierdzasz i po kłopocie :)

  • 15. Data: 2003-09-17 14:39:12
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Nie musisz. Wystarczy zdefiniowac przelew. Gdy chcesz go wykonac wciskasz
    > wykonaj podajesz kwote i tytułem potwierdzasz i po kłopocie :)

    bo przelew zdefiniowany polega na tym że raz wpisujesz nr konta, odbiorcę,
    adres i system to pamięta, kiedy go wykonujesz wpisujesz tylko kwotę i ew.
    tytuł przelewu :)

    pozdr
    david

  • 16. Data: 2003-09-17 15:21:39
    Od: "Lewarek" <W...@a...com>

    "david" <d...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > adres i system to pamięta, kiedy go wykonujesz wpisujesz tylko kwotę i ew.

    O to wlasnie o to mi chodzi. Na razie mam nie aktywne konto. I zrobilem
    jeden taki przelew zdefiniowany ale tam nie ma nawet kwoty do wpisania,
    widocznie to przez brak pelnej aktywnosci konta. I czy za kazdym razem
    trzeba podawac kod z listy? Ufff, to jak ja mam kilkanascie adresow to mi
    sie na samo wpisanie szybko te kody skoncza....

  • 17. Data: 2003-09-17 15:39:17
    Od: "Krecony" <u...@W...onet.pl>

    > Moze po prostu miales pecha? :-) Tak poza tym, nie zapomnij zamowic tez
    > listy hasel jednorazowych, zebys mogl robic jakie kolwiek operacje.
    > --
    No to ja tez jestem taki sam pechowiec. Bardzo podobnie bylo z moja
    korespondencja.
    Pozdrawiam,
    Radek

  • 18. Data: 2003-09-17 16:27:52
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    W wiadomości news:7__9b.20617$cJ5.2802@www.newsranger.com,
    Lewarek napisał:

> [...]
    > za kazdym razem trzeba podawac kod z listy? Ufff, to jak ja mam
    > kilkanascie adresow to mi sie na samo wpisanie szybko te kody

    Nie martw się, system jest dopracowany i wygodny w użyciu, jedyny jego
    mankament to brak powiadomienia o niewykonaniu przelewu, ale mBank obiecuje
    to także poprawić.
    Najlepiej otwórz sobie wersję demonstracyjną
    (http://demo.mbank.pl/index.html) i sam zobacz jak to działa.

    PS:
    Anonimom z newsrangera zazwyczaj nie odpowiadam, ale tutaj zrobię wyjątek :)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj