  • 1. Data: 2003-09-11 20:25:34
    Temat: VWbank i IBAN
    Od: "Mis Uszatek" <m...@u...pl>

    Witam,

    Czy kots sie moze orientuje kiedy VWbank zamierza przejsc na IBAN.
    W banku tym niestety nie wiedza (nie chca powiedziec).

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-11 20:32:49
    Temat: Re: VWbank i IBAN
    Od: "RysioPysio" <r...@N...pop.e-wro.pl>

    Użytkownik "Mis Uszatek" <m...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > : Czy kots sie moze orientuje kiedy VWbank zamierza przejsc na IBAN.
    > : W banku tym niestety nie wiedza (nie chca powiedziec).

    W banku tym możesz używać IBAN-kodu w/g zasad które Ci pewno przekazali.
    w zleceniu czy tam w pzrelewie w pierwszym polu wpisujesz kod banku bez 2
    pierwszych cyfr kontrolnych
    w drugim polu wpisujesz pełny IBAN'owy numer rachunku kontrahenta.
    Działa.

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 3. Data: 2003-09-11 20:50:30
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "RysioPysio"

> [...]
    > pierwszych cyfr kontrolnych
    > w drugim polu wpisujesz pełny IBAN'owy numer rachunku kontrahenta.

    Można po prostu wpisać 26 cyfr po nowemu i też działa, już od kilku
    miesięcy.
    Ale pytanie było: kiedy konta w VWbank będą miały numery NRB.
    Na pewno do końca roku.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2003-09-12 09:59:50
    Od: "K" <k...@W...pl>

    > Można po prostu wpisać 26 cyfr po nowemu i też działa, już od kilku
    > miesięcy.
    > Ale pytanie było: kiedy konta w VWbank będą miały numery NRB.
    > Na pewno do końca roku.

    Prawdziwy PR'owiec z Ciebie :)

  • 5. Data: 2003-09-12 12:07:51
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Ale pytanie było: kiedy konta w VWbank będą miały numery NRB.
    > Na pewno do końca roku.

    fakt strasznie zwlekaja z tym na ostatni moment, oby zrobili to jak
    najszybciej a nie w ostatnich dniach
    ps
    mam nadzieje ze zwlekaja z tym bo przy okazji poprawia funkcjonalnosc tego
    co tam jest
    :_)))
    ale oby nie bylo jak w mbanku - tygodniowy paraliz z powodu 'zbyt duzego
    zainteresowania' :-)) po zmianie

  • 6. Data: 2003-09-12 17:26:38
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "K"

    > Prawdziwy PR'owiec z Ciebie :)

    Hm, czy pan mnie aby nie obraża?
    ;-)
    Poza tym: mojemu postowi można zarzucić wiele, tylko nie to że zawiera
    nieprawdziwe informacje.

  • 7. Data: 2003-09-14 17:23:20
    Od: "ja_cek" <y...@a...net>

    "K" <k...@W...pl> wrote in message
> [...]

    Zadałem to pytanie pocztą wewnętrzną ale nikt nie raczył mi odpowiedzieć :-(
    J.