  • 1. Data: 2003-09-12 04:18:24
    Temat: Zapewnie już było - wyciagi z mBanku
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    Bo nie jest dla mnie jasne jak to jest, a mLinia spi.
    Czy mogę dostać wstecz wyciągi w postaci papierowej jesli ti nie było
    zaznaczone w trakcie zawierania umowy ?

    Vizvary II Istvan

  • 2. Data: 2003-09-12 08:27:12
    Temat: Re: Zapewnie już było - wyciagi z mBanku
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bo nie jest dla mnie jasne jak to jest, a mLinia spi.
    > Czy mogę dostać wstecz wyciągi w postaci papierowej jesli ti nie było
    > zaznaczone w trakcie zawierania umowy ?

    Można samemu sobie wydrukować potwierdzenia przelewów. W moim przypadku
    takie potwierdzania były akceptowane nawet w Urzędzie Skarbowym
    Mozesz też poprosić o płatną historię operacji zdaje się za 5zł.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-09-12 09:52:58
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Vizvary II Istvan <v...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Bo nie jest dla mnie jasne jak to jest, a mLinia spi.
    > Czy mogę dostać wstecz wyciągi w postaci papierowej jesli ti nie było
    > zaznaczone w trakcie zawierania umowy ?

    Można dostać wyciąg w formie papierowej za bieżący miesiąc oraz historię
    operacji na rachunku ale są to płatne usługi
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html#ekont
    --------
    Sporządzenie i wysłanie wyciągu na życzenie Klienta 5 zł

    Sporządzenie historii operacji na życzenie Klienta- opłata za każdy miesiąc 2

    Wysłanie historii operacji na życzenie Klienta 5 zł
    --------

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl