    From: "Lewarek" <W...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank
    Date: Wed, 17 Sep 2003 15:21:39 GMT

    "david" <d...@p...fm> wrote in message
    news:bk9rog$ge1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > odbiorce

    > bo przelew zdefiniowany polega na tym że raz wpisujesz nr konta, odbiorcę,
    > adres i system to pamięta, kiedy go wykonujesz wpisujesz tylko kwotę i ew.
    > tytuł przelewu :)

    O to wlasnie o to mi chodzi. Na razie mam nie aktywne konto. I zrobilem
    jeden taki przelew zdefiniowany ale tam nie ma nawet kwoty do wpisania,
    widocznie to przez brak pelnej aktywnosci konta. I czy za kazdym razem
    trzeba podawac kod z listy? Ufff, to jak ja mam kilkanascie adresow to mi
    sie na samo wpisanie szybko te kody skoncza....