  • 1. Data: 2009-03-23 08:24:15
    Temat: lokata w M-bank
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    właśnie skończyły mi się dwie lokaty na 2 m-ce, 6,0 %..... i czy ja dobrze
    widzę że jeśli teraz przedłużę to dostanę 4,0 % ??

  • 2. Data: 2009-03-23 08:31:30
    Temat: Re: lokata w M-bank
    Od: Peet <w...@y...com>

    J.S pisze:
    > właśnie skończyły mi się dwie lokaty na 2 m-ce, 6,0 %..... i czy ja dobrze
    > widzę że jeśli teraz przedłużę to dostanę 4,0 % ??

    Dobrze widzisz, to jest tzw. "uczciwy procent".

  • 3. Data: 2009-03-23 08:54:53
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Peet" <w...@y...com> napisał w wiadomości

    > Dobrze widzisz, to jest tzw. "uczciwy procent".

    Rozumiem.....

    Już przelew dokonany, 20 000 moich pieniędzy w tym banku mniej....

  • 4. Data: 2009-03-23 14:51:59
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Już przelew dokonany, 20 000 moich pieniędzy w tym banku mniej....
    Jeśli wolno wiedzieć, to gdzie przelew poszedł, bo czeka mnie to samo ?
    WOJO

  • 5. Data: 2009-03-23 14:56:17
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > Jeśli wolno wiedzieć, to gdzie przelew poszedł, bo czeka mnie to samo ?

    spróbujmy zgadnąć: open, eurobank, pocztowy

  • 6. Data: 2009-03-23 15:08:51
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    >>
    > spróbujmy zgadnąć: open, eurobank, pocztowy

    Nieee..... do Citi, i nie dlatego że tam dużo więcej /6,20% , na 3 tygodnie/
    ale z lenistwa, mam tam konto i inne lokaty więc nie musze otwierać konta w
    innym banku.

  • 7. Data: 2009-03-23 16:41:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 23 Mar 2009 16:08:51 +0100
    "J.S" <r...@g...pl> wrote:

    > Nieee..... do Citi, i nie dlatego że tam dużo więcej /6,20% , na 3
    > tygodnie/ ale z lenistwa, mam tam konto i inne lokaty więc nie musze
    > otwierać konta w innym banku.

    10k mogło pójść na killera w pocztowym - nic nie trzeba otwierać.

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-03-23 17:16:51
    Od: "eclip" <e...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    do kilera na 7% można 20 000 zł.
    Na 8% 2m na Open/Noble, 3m Getin,
    ą jeszcze aukcje Millennium.
    W tej chwili oferty na 7,5% są realne do wygrania jeżeli kwota jednej oferty
    nie przekroczy 800 zł nie zapłacisz podatku.
    więc uzyskasz odsetki jak z lokaty 9,26% !!!
    Ale lokaty kończą się w piątek a zaczynają w czwartek więc nie ma ciągłości.
    Na 6 dni do następnej aukcji proponuje przelać pieniądze na konto
    oszczędnościowe Millennium jest na 5% (prowadzenie konta oszczędnościowego
    jest bezpłatne).
    W tym tandemie uzyskasz oprocentowanie 8,38% (do 3000 zł) i 8,02 (powyżej 3000
    zł) te różnice wynikają z tego że powyżej 3000 zł na kocie oszczędnościowym
    będzie naliczony podatek więc realne oprocentowanie wyniesie 4%.Z konta
    oszczędnościowego Millennium możesz bez płatnie tylko raz w miesiącu wypłacać,
    następna wypłata 5zł.

    Pozdrawiam.
    --------------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 9. Data: 2009-03-23 17:23:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "eclip" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie naliczony podatek więc realne oprocentowanie wyniesie 4%.Z konta
    > oszczędnościowego Millennium możesz bez płatnie tylko raz w miesiącu

    kupa pier.... z tym millenium, w dodatku konta płatne, przelewy płatne
    jak dla mnie gorzej niż eurobank

  • 10. Data: 2009-03-23 18:08:53
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent eclip nadaje: