  • 1. Data: 2009-03-22 20:31:06
    Temat: Dubaj też przeinwestował w nieruchomości
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Dubaj też przeinwestował w nieruchomości.
    Czynsze spadły już o 1/3, a i tak trudno znaleźć najemców.
    Inwestorzy wkładający pieniądze w nieruchomości w Dubaju oczekiwali 60%
    rocznego zwrotu inwestycji

    Przynajmniej budowali za swoje pieniądze, a nie jak tracący wkrótce masowo
    pracę Polacy, z kredyt na 30 lat.

    http://www.youtube.com/watch?v=pSOe7BJJOvw
    http://www.youtube.com/watch?v=tKVxOUONEYY
    http://www.youtube.com/watch?v=Bn8QLDp80lg

    Polscy kredytobiorcy często zakładają, że będą mogli pobieranym czynszem
    spłacić kredyt hipotecznym.
    Nie dopuszczają do świadomości możliwości załamania się rynku pracy i w
    konsekwencji spadku czynszów.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-03-22 20:57:08
    Temat: Re: Dubaj też przeinwestował w nieruchomości
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Przynajmniej budowali za swoje pieniądze, a nie jak tracący wkrótce masowo
    > pracę Polacy, z kredyt na 30 lat.

    http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=ccJp6C1xd
    Z8

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-03-22 21:03:22
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Mar, 16:57, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=ccJp6C1xd
    Z8

    > --
    > Mithos

    I jaki Clint Mansell bardzo tutaj a propos! :)

  • 4. Data: 2009-03-22 21:21:17
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Przynajmniej budowali za swoje pieniądze,

    Biorąc pod uwagę że oni nic nie robią tylko "mają ropę" to są nasze
    (europejsko-amerykańskie) pieniądze.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 5. Data: 2009-03-22 22:24:24
    Od: <b...@c...pl>

    wiadomości news:gq67ag$of8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Dubaj też przeinwestował w nieruchomości.
    > Czynsze spadły już o 1/3, a i tak trudno znaleźć najemców.
    > Inwestorzy wkładający pieniądze w nieruchomości w Dubaju oczekiwali 60%
    > rocznego zwrotu inwestycji

    dubai to potęga finansowa tam nie widomo w co juz inwestować taki skoromny
    podbyt w hotelu dubai 2 tygodnie na osobe 100tys pl w sezonie może być mało
    ale inna liga 7 gwiazdkowy hotel w końcu

    > Przynajmniej budowali za swoje pieniądze, a nie jak tracący wkrótce masowo
    > pracę Polacy, z kredyt na 30 lat.

    ci co kupowali mieszkania od 1,5-3 tys za 1m2 dadzą rade

    reszta wariatów cóż jak sama nazwa mówi głupi bo biedny i odwrotnie ta
    ekonomia eh

> [...]
    > spłacić kredyt hipotecznym.
    > Nie dopuszczają do świadomości możliwości załamania się rynku pracy i w

    to nie to bardzo ciekawy produkt jest zwłaszcza dla samotnych osób kredyt
    zwrotny tz kredyt do końca życia w postaci raty za przejecie mieszkania dość
    popularny w krajach rozwiniętych choć ja bym był dość ostrożny byłbym gdyby
    chodziło o hipoteke w ścisłym centrum

    wracając do tematu na tym właśnie świat polega by cżłowiek był zadłużony im
    wiecej tym lepiej bezpieczniej dla tych co nie są

    iBin

    P.S. swoją pomyśleć nalezało by o tych ubezpieczeniach t ów wiecej ściagają
    niz nie jeden kredyt heh

  • 6. Data: 2009-03-23 07:13:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 21:31:06 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

    > Dubaj też przeinwestował w nieruchomości.

    A co to ma wspólnego z tematyką grupy? Wystarczy, że z pl.biznes.wgpw
    zrobiliście poletko polityczno-ekonomicznych pyskówek, mało?

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2009-03-23 08:31:24
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > A co to ma wspólnego z tematyką grupy? Wystarczy, że z pl.biznes.wgpw
    > zrobiliście poletko polityczno-ekonomicznych pyskówek, mało?

    Analogia do kredytów hipotecznych.
    Kredytów udzielają banki. Nie wiedziałeś?

  • 8. Data: 2009-03-23 09:10:37
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Przynajmniej budowali za swoje pieniądze, a nie jak tracący wkrótce masowo
    > pracę Polacy, z kredyt na 30 lat.
    jesli twoje, wyssane z palca, czarne proroctwo sie spelni to jak myslisz kto
    bedzie splacal kredyty tych co nie dadza rady? odpowiedz jest prosta - tacy jak
    ty co nie maja kredtow tylko ciulaja na lokatach

    > Nie dopuszczają do świadomości możliwości załamania się rynku pracy i w
    > konsekwencji spadku czynszów.
    ano racja, niestety ostatnio musialem wynajac w krakowie - ten kryzys co to niby
    jest (ktorego nie widac jeszcze) dotarlw ogole do posiadaczy mieszkan pod
    wynajem :-( skorkojady sa odporne na kryzys w 100% (cenniki mieli z bumu
    studenckiego z wrzesnia i nie mieli zamiaru ich zmieniac)

  • 9. Data: 2009-03-23 10:48:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 09:31:24 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

    > Analogia do kredytów hipotecznych.
    > Kredytów udzielają banki. Nie wiedziałeś?

    Taaa i porównujesz Dubaj z Polska.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2009-03-23 10:58:04
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "michaça" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > jesli twoje, wyssane z palca, czarne proroctwo sie spelni to jak myslisz
    > kto bedzie splacal kredyty tych co nie dadza rady? odpowiedz jest prosta -
    > tacy jak ty co nie maja kredtow tylko ciulaja na lokatach

    Nie mam lokat.
    Spłacać będą podatnicy poprzez inflację. Im ktoś ma więcej gotówki, tym
    więcej zapłaci.

> [...]
    > mieszkan pod wynajem :-( skorkojady sa odporne na kryzys w 100% (cenniki
    > mieli z bumu studenckiego z wrzesnia i nie mieli zamiaru ich zmieniac)

    Sztywny popyt jest w miastach akademickich