  • 11. Data: 2009-03-23 18:19:05
    Temat: Re: lokata w M-bank
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "JanKo" news:gq8j72$sjj$1@inews.gazeta.pl

    > > Na 8% 2m na Open/Noble,

    > Było ale się skończyło...

    A jeszcze po południu można było założyć lokatę na 8%.

  • 12. Data: 2009-03-23 18:37:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gq8jck$af1$1@news.interia.pl...
    > "JanKo" news:gq8j72$sjj$1@inews.gazeta.pl

    > A jeszcze po południu można było założyć lokatę na 8%.

    wczoraj wieczorem założyłem, jaki jest czas na wpłatę?

  • 13. Data: 2009-03-23 18:49:09
    Od: "Tomasz Godziebiewski" <e...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    7% 3m Meritum Zysku w Internecie od 10 000 zł.

    Pozdrawiam.
    --------------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl

  • 14. Data: 2009-03-23 19:15:20
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:gq8ktk$9en$1@inews.gazeta.pl

    > wczoraj wieczorem założyłem, jaki jest czas na wpłatę?

    Jeżeli się nic nie zmieniło to 14 dni od dnia kiedy wniosek zostały
    zaakceptowany przez OF/Noble Bank.

  • 15. Data: 2009-03-23 19:15:58
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomasz Godziebiewski" news:gq8lj5$dgh$1@inews.gazeta.pl

    > Witam,
    > 7% 3m Meritum Zysku w Internecie od 10 000 zł.

    Getin na taki sam okres daje 8%. Przy większych kwotach 1% robi różnicę :)

  • 16. Data: 2009-03-23 23:49:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Tomasz Godziebiewski" <e...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Witam,
    > 7% 3m Meritum Zysku w Internecie od 10 000 zł.

    7% na 4 m-ce daje Dominet. Lokate mozna chyba otworzyc bez wychodzenia z
    domu, tak w jak w Pocztowym.

    MK

  • 17. Data: 2009-03-23 23:50:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > 7% na 4 m-ce daje Dominet. Lokate mozna chyba otworzyc bez wychodzenia z
    > domu, tak w jak w Pocztowym.

    Przydalby sie jeszcze link ;)
    http://www.dominetbank.pl/16296.asp

    MK

  • 18. Data: 2009-03-24 07:10:11
    Od: zymen <z...@d...pl>

    eclip pisze:
> [...]
    > Ale lokaty kończą się w piątek a zaczynają w czwartek więc nie ma ciągłości.
    > Na 6 dni do następnej aukcji proponuje przelać pieniądze na konto
    > oszczędnościowe Millennium jest na 5% (prowadzenie konta oszczędnościowego
    > jest bezpłatne).
    > W tym tandemie uzyskasz oprocentowanie 8,38% (do 3000 zł) i 8,02 (powyżej 3000
    > zł) te różnice wynikają z tego że powyżej 3000 zł na kocie oszczędnościowym
    > będzie naliczony podatek więc realne oprocentowanie wyniesie 4%.Z konta
    > oszczędnościowego Millennium możesz bez płatnie tylko raz w miesiącu wypłacać,

    Kolego do liczenia podatku Belki możesz użyć http://lepszalokata.pl .

    Policzy Ci dokładnie, co do grosza :->

    pozdrawiam,

  • 19. Data: 2009-03-24 11:51:14
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    MK pisze:

    > Przydalby sie jeszcze link ;)
    > http://www.dominetbank.pl/16296.asp
    >
    > MK

    Dokumenty odebrać w placówce.

    "Musisz zgodzić się na postanowienia końcowe. " - czyli na spam
    telefoniczny i mejlowy (drugi checkbox, krok 3/4)
    "...oraz udostępnianie ich podmiotom Grupy Kapitałowej Fortis, do której
    należy Dominet Bank SA, w celach promocji i marketingu..."

    Czy to przypadkiem nie jest "niedozwolona klauzula"?

    Niech pójdą i wychędożą się sami ;)

    --

    Pzdr.
    bzd.