  • 1. Data: 2009-03-22 21:03:24
    Temat: Czy rozmowy z infolinią są nagrywane
    Od: "cristall" <t...@d...pl>

    Czy istnieje jeszcze obowiązek informacji o nagrywaniu rozmów z infoliniami.

    Chodzi mi dokładnie o teleKB czy jakoś tam.
    nie ma żadnej informacji natomiast pannisko w infolini po zapytaniu czy
    nagrywacie odpowiada "TAK"

    pzdr

    cristall

  • 2. Data: 2009-03-22 22:04:34
    Temat: Re: Czy rozmowy z infolini? s? nagrywane
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    cristall wrote:
    > Czy istnieje jeszcze obowi?zek informacji o nagrywaniu rozmów z infoliniami.

    JESZCZE? A kiedyś istniał?
    Nie istnieje, i nawet dobrze że nie informują, bo formułka "W trosce o
    najwyższą jakość usług wszystkie rozmowy są rejestrowane (...)" jest
    irytująca...

    P.

  • 3. Data: 2009-03-23 08:25:17
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om> napisał w wiadomości

    > Nie istnieje, i nawet dobrze że nie informują, bo formułka "W trosce o
    > najwyższą jakość usług wszystkie rozmowy są rejestrowane (...)" jest
    > irytująca...

    Kiedy prawdziwa. Wyobrażasz sobie jakość usług, gdyby nic i nikt nie
    kontrolowało konsultantów?

  • 4. Data: 2009-03-23 16:47:57
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Piotr C. <k...@...m.a.i.l.c.om> had the courage to write:
> [...]
    > Nie istnieje, i nawet dobrze że nie informują, bo formułka "W trosce o
    > najwyższą jakość usług wszystkie rozmowy są rejestrowane (...)" jest

    Zdaje się, że nie wolno rejestrować rozmów bez uprzedzenia.
    k.

  • 5. Data: 2009-03-23 16:52:26
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "kashmiri" <x...@g...com> writes:

    > Piotr C. <k...@...m.a.i.l.c.om> had the courage to write:
    >
    > Zdaje się, że nie wolno rejestrować rozmów bez uprzedzenia.

    Nie wolno upubliczniać.

    KJ

    --
    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 6. Data: 2009-03-23 18:02:29
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    corner wrote:
    > Kiedy prawdziwa. Wyobra?asz sobie jako?ae us?ug, gdyby nic i nikt nie
    > kontrolowa?o konsultantów?

    Prawda. Ale przyczyna nagrywania (szczególnie w bankach!) dialogów typu
    "czy potwierdza pan ...." jest inna - jak przypuszczam jest to tzw.
    "dupochron" na wypadek reklamacji. I OK, ale wkurza mnie p...nie że to
    dla jakości serwisu.

    P.

  • 7. Data: 2009-03-23 18:52:28
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

> [...]
    > "czy potwierdza pan ...." jest inna - jak przypuszczam jest to tzw.
    > "dupochron" na wypadek reklamacji. I OK, ale wkurza mnie p...nie że to dla

    Ależ to prawda. Chodzi o monitorowanie jakości pracy konsultantów, żeby
    klient nie usłyszał: "Panie, nie marudź, jak się nie podoba, to zmień bank".
    Pracowałem kiedyś w takiej centrali (nie w banku) i dokładnie z tego powodu
    rutynowo nasłuchuje się pracowników.

    To że nagranie może również służyć jako dowód przyjęcia zlecenia w razie
    reklamacji, to sprawa drugorzędna.

    k.

  • 8. Data: 2009-03-23 22:34:58
    Temat: Re: Czy rozmowy z infolinią są nagrywane
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 22:03:24 +0100, cristall napisał(a):

    > Czy istnieje jeszcze obowiązek informacji o nagrywaniu rozmów z infoliniami.

    Nie i nigdy nie istniał.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 9. Data: 2009-03-23 22:35:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 09:25:17 +0100, corner napisał(a):

    > Kiedy prawdziwa. Wyobrażasz sobie jakość usług, gdyby nic i nikt nie
    > kontrolowało konsultantów?

    Oczywiście. Wiesz, konkurencja czyni cuda.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 10. Data: 2009-03-23 22:36:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 20:47:57 +0400, kashmiri napisał(a):

    > Zdaje się, że nie wolno rejestrować rozmów bez uprzedzenia.

    Masz racje, zdaje Ci się.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356