  • 1. Data: 2002-12-07 16:18:34
    Temat: limit przelewów
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

    Załóżmy teoretycznie że mam ustawiony limit operacji przez internet na
    powiedzmy 100zł dziennie. I zlecam przelewy w piatek wieczorem, sobotę,
    niedzielę każdy właśnie na 100zł.
    Wyjdą oczywiście w poniedziałek. I teraz pytanko : wyjdą bezproblemowo
    wszystkie w poniedziałek czy system nie wykona ich bo w sumie wyszłoby z
    banku 300zł czyli trzykrotna wartość limitu dziennego ?

    billy

  • 2. Data: 2002-12-07 16:32:33
    Temat: Re: limit przelewów
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ast79m$a85$1@news.onet.pl, billy wrote:
> [...]
    > wszystkie w poniedziałek czy system nie wykona ich bo w sumie
    > wyszłoby z banku 300zł czyli trzykrotna wartość limitu dziennego ?

    Ale który bank?

    Zależy czy limit dotyczy zleceń złożonych w danym dniu czy przelewów
    wykonanych.

    Np. w LGnet mógłbyś tak zrobić, jak opisujesz. Sprawdzone.
    Za to w jeden dzien nie mozesz zlecic 100zl na poniedzialek, 100zl na
    wtorek.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-08 00:59:30
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

    > Ale który bank?

    Lukas

    > Np. w LGnet mógłbyś tak zrobić, jak opisujesz. Sprawdzone.
    > Za to w jeden dzien nie mozesz zlecic 100zl na poniedzialek, 100zl na
    > wtorek.
    Zlecić jednego dnia na kilka różnych przyszłych dni można. Sprawdzone.
    Ale nie wiem jak zachowuje się system w przypadku opisanej swoistej
    kumulacji.

    billy

  • 4. Data: 2002-12-08 07:30:34
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asu7kh$26b$1@news.onet.pl, billy wrote:

    > Lukas

    > Zlecić jednego dnia na kilka różnych przyszłych dni można. Sprawdzone.
    > Ale nie wiem jak zachowuje się system w przypadku opisanej swoistej
    > kumulacji.

    Skoro można w Lukasie zlecić danego dnia powyżej limitu, to zapewne limit
    dzienny dotyczy sumy operacji zleconych *na* jeden dzien, czyli nie da sie
    chyba zrobic kumulacji. Ale to tylko przypuszczenie. Byc moze testowalem
    granice limitu rok temu w Lukasie, ale juz nie pamietam.
    Najlepiej sprobuj - jesli masz np. jakiekolwiek zlecenie stale na, dajmy na
    to, 20 grudnia na 500 zl, a limit przypuscmy 10.000, to zrob zlecenie na ten
    dzien na 9.800 i zobacz czy przyjmie - to juz bedziesz wiedzial.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2002-12-08 08:34:18
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asusf5$emm$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

> [...]
    > stale na, dajmy na to, 20 grudnia na 500 zl, a limit przypuscmy
    > 10.000, to zrob zlecenie na ten dzien na 9.800 i zobacz czy przyjmie

    Wlasnie sprawdzilem powyzszą metodą: nie da się zlecić na dany dzień
    (realizacji) więcej niż limit dzienny, nawet jeśli zlecasz to w częściach w
    rózne dni albo zleceniem stałym. Jeszcze przed potwierdzeniem pojawia sie
    okienko błędu "kwota przekracza limit dzienny".

    --
    Robert